شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب کودک مدل جت اسکی

از {{model.count}}

intex 57520

تعداد
نوع
1,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک مدل جت اسکی بدنه ای با ابعاد استاندارد دارد که مورد استفاده رده سنی کودک قرار می گیرد و برای آن ها اوقات خوشی را ایجاد می سازد. فصول گرم سال موقعیتی برای تفریحات مهیج آبی است که برای تمامی رده های سنی جذابیت دارد. کودکان نیز در فصل گرما علاقه شدیدی به تفریحات آبی دارند که در این صورت می توان آن ها را در محیط آب های آرام قرار دهند و در نهایت یک تفریح و خاطره عالی را برای آن ها رقم زد. 

خرید شناور بادی روی آب کودک مدل جت اسکی ارزانشناور بادی روی آب مد نظر با طراحی فانتزی و زیبا برای رده سنی کودکان جذابیت دارد و مشابه با جت اسکی در اختیار افراد قرار می گیرد و مهیج ترین حالت ممکن را برای کودکان رقم می زند. شناور بادی روی آب رنگبندی زیبا دارد که به محیط پس داده نمی شود و می توان بدون هر گونه مشکل نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد. برای داشتن این محصول در طی سال های زیاد تنها می بایست نسبت به استفاده درست از محصول اقدام کرد و از آن مراقبت نمود. جهت این کار نیز باید از برخورد اشیاء تیز به بدنه خودداری کرد و از بروز سوراخ و پارگی در محصول جلوگیری نمود. علاوه بر این موارد بدنه در خشکی باید در ایمنی کامل باشد و به سطح زمین برخورد داده نشود تا آسیب نبیند و بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. از این محصول تنها رده سنی کودک استفاده می کنند که مناسب رده سنی بزرگسال نمی باشد. چنانچه بزرگسال از محصول استفاده کند بدنه در معرض آسیب قرار می گیرد و می تواند دچار ترکیدگی شود. در نتیجه بهترین گزینه برای استفاده افرادی می باشد که برای فرزندان خود به دنبال تهیه شناور بادی روی آب می باشند و می توانند با قیمت مناسب این محصول را سفارش دهند. خرید شناور بادی روی آب کودک مدل جت اسکی با قیمت مناسب تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 77 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 860 گرم
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل
 پمپندارد
تحمل وزن40 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 3 سال به بالا
 دارای رنگی شاد و زیبا
 دارای یک عدد دستگیره حفظ تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...