شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب کودک مدل اژدها

از {{model.count}}

Intex 57563

تعداد
نوع
979,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک مدل اژدها جزو برترین نمونه از محصولات بادی برای استفاده در مسافرت و گردش است که جهت قرار گیری در سطح آب های آرام استفاده می شود و می توان در چنین محیطی بهترین شرایط را تجربه کرد. محیط هایی مانند استخر بهترین گزینه برای استفاده از چنین محصولی می باشد که استاندارد های لازم را دارد و دارای ایمنی کامل جهت حضور بر روی خود می باشد. از آن جایی که محصول برای استفاده رده سنی کودک ساخته شده است دارای بدنه ای ایمن و استاندارد می باشد که ضخامت زیادی نیز دارد و با استفاده طولانی مدت دچار آسیب نمی شود. به این ترتیب با خرید این محصول می توان در طی سال های زیاد بهترین تجربه در زمینه تفریحات آبی را داشت و از داشتن آن لذت برد و برای کودکان ساعات خوشی را ایجاد کرد. 

خرید شناور بادی روی آب کودک مدل اژدها ارزاناین محصول مناسب به همراه داشتن در مسافرت و گردش می باشد و در حالت تاشو و جمع آوری شده فضای کمی را اشغال می کند تا هم برای نگه داری مشکلی رخ ندهد و هم برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش بهترین گزینه باشد. این محصول از بدنه ای با جنس وینیل با کیفیت تشکیل شده است که دارای رنگبندی جذاب می باشد و رنگ بدنه به بیرون پس داده نمی شود و می توان از زیبایی های آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. همچنین دارای ظاهری ثابت نیز می باشد که در گذر زمان و در معرض تابش آفتاب دچار خرابی نمی شود و می تواند در طی سال های زیاد مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. این محصول برای راه اندازی و جمع آوری مکرر سازگاری های لازم را دارد و می تواند بدون هر گونه مشکل در اختیار افراد برای استفاده باشد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و آن را کسب کرد. چنانچه به دنبال خرید شناور بادی روی آب کودک مدل اژدها می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس وارد شوید.

 نوع تفریحی
 طول 201 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی هاتحمل وزن 60 کیلوگرم
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...