شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب کودک جدید مدل هواپیما

از {{model.count}}

intex 59380 Airplane New

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک جدید مدل هواپیما دارای بدنه ای استاندارد و مقاوم با طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای تنوع در رنگبندی بدنه مورد علاقه تمامی رده سنی کودک قرار می گیرد و آن ها را مشتاق برای حضور در محیط های آبی می کند و می تواند پر فروش ترین محصول برای روز های گرم تابستان باشد. شناور بادی روی آب تشکیل شده از بهترین مواد اولیه که بدنه ای ضخیم را شامل می شود. این بدنه ضخیم قابلیت داشتن طول عمر بالا را دارد تا در طی سال های زیاد بتواند برای افراد مزیت های زیادی را ایجاد سازد و برای آن ها کاربرد دلخواه را رقم بزند. 

خرید شناور بادی روی آب کودک جدید مدل هواپیما ارزاندر این صورت شناور بادی روی آب کودک محبوبیت زیادی دارد و برای کودکان هیجان انگیز می باشد. شناور بادی روی آب مد نظر که برای رده سنی کودک ساخته شده است ساختاری سه بعدی دارد که در نتیجه استفاده از آن آسان می باشد و می توان با نشستن بر روی بدنه محصول بهترین و خاص ترین شرایط را کسب کرد. همچنین تعادل لازم جهت این نوع حضور برقرار می باشد و می توان با خیالی آسوده از آن بهره برداری کرد. از این محصول به عنوان بهترین گزینه برای حضور در محیط آب های آرام یاد می شود که کودکان می توانند به وسیله آن تعادل خود را داشته باشند و به داخل آب واژگون نشوند و همچنین حالت شناور و بی وزنی خود را داشته باشند. در این صورت افراد زیادی برای ایجاد چنین شرایط استانداردی به سمت خرید محصول کشیده می شوند و می توانند در طولانی مدت به تفریحات مهیج آبی بپردازند. این محصول مناسب به همراه داشتن در مسافرت و گردش است که در این صورت می توان برای سرگرم کردن کودکان همواره آن را با خود حمل و نقل کرد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید شناور بادی روی آب کودک جدید مدل هواپیما می باشند می توانند محصول را از دسته بندی شناور بادی موجود در فروشگاه سنتر اینتکس سفارش دهند.

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...