شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب نارنجی مدل مبلی کف توری

از {{model.count}}

Intex 58883 orange

تعداد
نوع
770,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب نارنجی مدل مبلی کف توری بهترین گزینه برای حضور در محیط آب های آرام می باشد که دارای ساختاری استاندارد و ایمن است به طوری که می توان با خیالی آسوده بر روی آن حضور داشت و از شرایط لذت برد. شناور بادی روی آب مد نظر قابلیت نشستن بر روی سطح آب را ایجاد می کند و با داشتن بدنه ای ایمن و استاندارد برای تکیه داده دارای تکیه گاه نیز می باشد. در نتیجه تمامی شرایط مبنی بر استفاده آسان و درست از این محصول مهیا می باشد تا علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده از محصول به دست آمده لذت ببرند. 

خرید شناور بادی روی آب نارنجی مدل مبلی کف توری ارزاناین محصول دارای بدنه ای با بخش های مختلف است که می تواند استاندارد های لازم را ایجاد سازد. مهم ترین بخشی که در این محصول ایجاد شده است دستگیره نگه دارنده می باشد که با جنس پلاستیکی و ضخیمی که دارد می تواند برای حفظ افراد بر روی محصول مناسب باشد و از برهم خوردن تعادل در آن ها جلوگیری شود. به این ترتیب وجود دستگیره نگه دارنده مفید است و شرایط را آسان می سازد. علاوه بر این موارد در ساختار بدنه بخشی به نام جا لیوانی ایجاد شده است که به جهت به همراه داشتن بطری و لیوان نوشیدنی طراحی شده است تا در روز های گرم تابستان و نیاز داشتن به آب و نوشیدنی بتوان این موارد را در دسترس داشت و از آن ها استفاده کرد. بخش کف بدنه نیز توری می باشد تا هوا و آب در گردش باشند و بتوان از محصول بر روی سطح آب به درستی استفاده کرد و تعادل زیادی را به دست آورد. شناور بادی روی آب دارای تنوع در رنگبندی می باشد که افراد قادر به انتخاب و خرید هر یک از رنگ های دلخواه می باشند و می توانند مورد مد نظر را با ساختار و رنگ مورد علاقه خود کسب کنند. انتخاب و خرید شناور بادی روی آب نارنجی مدل مبلی کف توری با قیمت مناسب تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...