شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مدل فلامینگو هاوایی سایز کوچک

از {{model.count}}

intex 57559

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مدل فلامینگو هاوایی سایز کوچک به عنوان بهترین محصول بادی برای استفاده رده سنی  کودک و نوجوان طراحی شده است که از طراحی بی عیب و نقص برخوردار می باشد و می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرد. شناور بادی دارای قابلیت قرار گیری به صورت شناور بر روی سطح آب می باشد که به داخل آب فرو نمی رود و می تواند تعادل خود برای مدت زمان طولانی را برقرار سازد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است دارای حساسیت های زیادی نیز می باشد که با استفاده درست از آن و مراقبت کردن از بدنه می توان طول عمر آن را به خطر نینداخت و همواره در طی سال های زیاد از محصول استفاده کرد. 

خرید شناور بادی روی آب مدل فلامینگو هاوایی سایز کوچک ارزاناین محصول بی نظیر دارای طراحی زیبا نیز می باشد که پوسته آن را تشکیل داده است تا مورد توجه عده زیادی از علاقه مندان قرار گیرد و برای آن ها موقعیت استاندارد و ایمنی را ایجاد سازد. در اثر برخورد اشیاء تیز با محصول بدنه آن دچار سوراخ شدگی و پارگی می گردد. همچنین با نزدیک کردن حرارت و شعله به بدنه محصول واکنش می دهد و دچار تغییر می شود. علاوه بر این موارد می بایست در حالت جمع آوری شده محصول را در محیطی ایمن نگه داری کرد تا از بروز سوراخ شدگی و خرابی در امان بماند و در نهایت برای استفاده مجدد آماده باشد. این محصول دارای وزن کم نیز می باشد و در محیط های آبی قابلیت قرار گیری به حالت شناور برای مدت زمان طولانی را نیز دارد. در نتیجه می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و از بروز خرابی در آن جلوگیری کرد تا سلامت بدنه برقرار باشد و بتوان از آن لذت برد. چنانچه به دنبال فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش می باشید و تمایل به خرید شناور بادی روی آب مدل فلامینگو هاوایی سایز کوچک دارید پیشنهاد می شود که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.68 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپ ندارد 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...