شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بزرگسال

از {{model.count}}

intex 56288

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بزرگسال یکی دیگر از محصولات پر فروش و محبوب از شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای محکم و ضخیم می باشد تا به راحتی مورد بهره برداری در طی سال های زیاد قرار گیرد و برای علاقه مندان به تفریحات مهیج آبی استفاده شود. شناور بادی روی آب با طرح دلخواه افراد تولید شده است و از بدنه ای سه بعدی تشکیل شده است تا تمامی کسانی که به دنبال انتخاب و خرید محصولی دلخواه جهت حضور در سطح آب های آرام می باشند بتوانند نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره برداری کنند. 

خرید شناور بادی روی آب مدل یونیکورن بزرگسال ارزانشناور بادی روی آب به صورت شناور و معلق بر روی آب قرار می گیرد و قادر به داشتن تعادل زیاد می باشد. همچنین می تواند افراد را نیز بر روی خود حفظ کند و تعادل آن ها در زمان حضور بر روی سطح آب را نیز ایجاد سازد. به این ترتیب یکی از بهترین و خاص ترین محصولاتی است که امروزه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و روز های گرم تابستان را به بهترین شکل رقم زد و توانست تفریحات دلخواه خود را به دست آورد. بدنه ضخیم می باشد اما در اثر برخورد اشیاء تیز و فشار و ضربه دچار آسیب می شود و بدنه دچار خرابی می گردد. به این ترتیب کسانی که به دنبال انتخاب و خرید یک محصول دلخواه هستند که طول عمر بالایی نیز داشته باشد باید نکات ایمنی و نگه داری از محصول را به طور کامل رعایت کنند تا شرایط خوبی را کسب نمایند و از محصول در طی سال های زیاد استفاده نمایند. این محصول بزرگ و جادار می باشد تا علاقه مندان به راحتی بر روی آن قرار گیرند و دچار مشکل نشوند و بتوانند بدون نیاز به سایر وسایل در محیط آب های آرام به درستی حضور داشته باشند و از شرایط بهره برداری نمایند. به جهت خرید شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بزرگسال به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 196 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...