شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مدل اژدها کودک

از {{model.count}}

intex 57577

تعداد
نوع
1,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مدل اژدها کودک یکی از جدید ترین محصولاتی است که برای رده سنی کودکان ساخته شده است و از طراحی فانتزی برخوردار است که رنگبندی متنوع دارد و می توان با خیالی آسوده برای کودکان آن را خریداری کرد و تفریحات مهیج آبی را برای آن ها رقم زد. شناور بادی روی آب دارای وزن کم می باشد و به جهت داشتن بدنه توخالی و بادی محصول در حالت شناور بر روی آب قرار می گیرد و حالت تعادل دارد. در نتیجه می توان با حفظ تعادل کودکان را نیز بر روی خود قرار دهد و تعادل آن ها را نیز حفظ کند. 

خرید شناور بادی روی آب مدل اژدها کودک ارزانبه طوری که به داخل آب فرو نروند و شرایط داشتن حضور در محیط آب های آرام را داشته باشند. شناور بادی روی آب دارای دستگیره نگه دارنده می باشد که در دو سوی آن قرار گرفته است و سبب قرار گیری آسان کودکان بر روی محصول می شود. به این ترتیب والدین می توانند با خیالی آسوده از نظر ایمنی کودکان و داشتن تعادل آن ها را در محیط آب های آرام مانند استخر قرار دهند و برای آن ها سرگرمی های آبی مهیج را رقم بزنند. شناور بادی روی آب بدنه ای ضخیم و منحصر به فرد دارد که دارای طول عمر بالا می باشد. رنگ بدنه نیز به محیط پس داده نمی شود و می توان ظاهری زیبا و ثابتی از آن کسب کرد. به این ترتیب استاندارد های لازم را دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. این محصول برای استفاده در مسافرت و گردش نیز آماده می باشد و فضای کمی را اشغال می کند و وزن کمی دارد که به راحتی همراه افراد قرار می گیرد و مشکلی برای به همراه داشتن وسایل ضروری وجود ندارد. به این ترتیب کسانی که علاقه و تمایل به خرید شناور بادی روی آب مدل اژدها کودک دارند و قصد سفارش آن را دارند می توانند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی نمایند.

نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.875 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 تعداد دستگیره دو عدد
 تعداد دریچه باد دو عدد
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 طراحی شیک و زیبا
حفظ تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...