شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مخزن دار بزرگسال اینتکس

از {{model.count}}

intex 56296

تعداد
نوع
6,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مخزن دار بزرگسال اینتکس بهترین گزینه برای تفریحات آبی فصول گرم سال است که بهترین شرایط را ایجاد می کند و می تواند به صورت بزرگ و جادار برای دوفرد نیز استفاده شود. این محصول دارای ساختار مفید و با مزیت می باشد که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند و می تواند رضایت مخاطب را ایجاد سازد. در این صورت علاقه مندان با پرداخت هزینه مناسب شرایط دلخواهی را خواهند داشت که متناسب با سلیقه آن ها می باشد. در ساختار محصول مخزنی به جهت به همراه داشت آب و نوشیدنی وجود دارد که با ریختن یخ در این قسمت و قرار دادن بطری های آب و نوشیدنی می توان در هر زمان چنین مواردی را به همراه داشت و در صورت تمایل استفاده کرد. 

خرید شناور بادی روی آب مخزن دار بزرگسال اینتکس جدیدمخزن بزرگ می باشد و قابلیت به همراه داشتن نوشیدنی های مختلف را دارد و می توان بهترین اوقات را تجربه کرد. نشیمنی که در این محصول ایجاد شده است بادی می باشد و دارای تکیه گاه بادی نیز بوده است که هر یک از افراد می توانند بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و به تفریحات آبی خود بپردازند. بدنه توخالی است و تنها از باد پر می شود. بنابراین حالت بی وزنی دارد و می تواند بر روی آب شناور باشد و تعادل لازم را داشته باشد. با سوراخ شدن بدنه و آسیب رسیدن به آن تعادل بهم می خورد و به داخل آب واژگون می شود. بنابراین باید نسبت به مراقبت از بدنه اقدام کرد و از بروز خرابی و آسیب در آن جلوگیری نمود و توانست ساعات خوشی را در این محیط بی نظیر حضور پیدا کرد. شناور بادی روی آب مد نظر به راحتی راه اندازی می شود که تنها نیاز به یک پمپ باد است و در کم ترین زمان آماده استفاده در محیط های آبی می گردد. به جهت خرید شناور بادی روی آب مخزن دار بزرگسال اینتکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد.

نوع تفریحی
 طول 259 سانتی متر
 عرض221 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنهوینیل
 وزن 9.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 برند اینتکس
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دو دستگیره حمل و نقل
همراه با کلمن روی آب بزرگ
دارای نشیمنگاه توری
همراه با طناب نجات
گیره اتصال جانبی
4 عدد دریچه باد مجزا
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...