شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مبلی کف توری نارنجی شفاف

از {{model.count}}

intex 56802 orange

تعداد
نوع
880,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی کف توری نارنجی شفاف به عنوان بهترین نشیمن در سطح آب های آرام شناخته شده است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد تا با خیالی آسوده بتوان از محصول در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و دچار مشکل نشد. این محصول با نام شناور بادی روی آب شهرت دارد که در واقع به دلیل نحوه قرار گیری ان در محیط های آبی است. دلیل شناور ماندن بدنه بر روی سطح آب توخالی بودن آن می باشد که در داخل آن تنها باد پر شده است. به این ترتیب وزن کمی به خود می گیرد و قادر به قرار گیری بر روی سطح آب می شود و می تواند مدت زمان طولانی چنین موقعیتی را برقرار سازد. شناور بادی روی آب دارای ساختاری ایمن و استاندارد است که قابلیت نشستن را ایجاد می کند و می تواند بهترین و کاربردی ترین محصول برای لذت بردن در محیط های آبی باشد. 

خرید شناور بادی روی آب مبلی کف توری نارنجی شفاف ارزاناین شناور بادی دارای کف توری نیز است که از تجمع آب در بخش نشیمن جلوگیری می کند و می تواند برای تمامی رده های سنی مناسب باشد. محصول مورد نظر بدنه ای ضخیم با قابلیت راه اندازی آسان دارد که به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و می توان نسبت به داشتن آن برای استفاده در طی سال های زیاد اقدام کرد. جا به جایی و حمل محصول نیز آسان می باشد به طوری که در مسافرت و گردش همراه افراد بوده است و می تواند رضایت آن ها از یک روز آفتابی در محیط های آبی را رقم بزند. رنگ بدنه ثابت و بدون تغییر است و در برابر استفاده در معرض تابش خورشید سازگاری دارد و دچار تغییر حالت نمی شود. در این صورت می توان با تکیه بر دوام و طول عمر محصول نسبت به خرید ان اقدام کرد. به جهت انتخاب و خرید آسان شناور بادی روی آب مبلی کف توری نارنجی شفاف به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع تفریحی
 طول 104 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 وزن 1250 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ نارنجی
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...