شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مبلی کف توری سبز شفاف

از {{model.count}}

intex 56802 green

تعداد
نوع
920,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی کف توری سبز شفاف بهترین محصول برای رده سنی بزرگسال می باشد که قابلیت قرار گیری به حالت نشسته بر روی سطح آب را ایجاد کرده است و می تواند ساعات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. شناور بادی روی آب دارای بدنه ای طبی و راحتی نیز می باشد که تکیه گاه بادی را نیز دارا می باشد. در این صورت می توان به راحتی در چنین موقعیتی قرار گرفت و از داشتن این شرایط لذت برد و توانست ساعات خوشی را رقم زد. شناور بادی روی آب رنگبندی متنوع دارد که این نمونه از رنگ سبز و شفاف برخوردار می باشد و زیبایی ظاهری نیز دارد. به این ترتیب افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند با خیالی آسوده از آن لذت ببرند.

قیمت خرید شناور بادی روی آب مبلی کف توری سبز شفاف ارزان این محصول از بدنه ای ضخیم نیز برخوردار می باشد که در اثر برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود. همچنین قابلیت اشتعال دارد که نباید به حرارت و شعله نزدیک شود. این محصول بی نظیر دارای کف توری نیز می باشد تا آب به راحتی گردش داده شود و دیگر بر روی نشیمن آب ریخته نشود. در این صورت حالت بی وزنی و شناور خود را حفظ می کند و دچار برهم خوردن تعادل نمی شود و می توان در طی سال های زیاد از شرایط به دست آمده لذت برد. شناور بادی مد نظر دارای جنس وینیل با کیفیت است که قابلیت های مختلف را شامل می شود. همچنین دارای قابلیت راه اندازی آسان نیز است که با ورود باد به داخل بدنه آماده استفاده و بهره برداری می گردد و می توان ساعات خوشی را در محیط آب های آرام مانند استخر کسب کرد. برای جا به جایی و به همراه داشتن محصول در مسافرت و گردش باد آن به طور کامل خالی می شود و به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند و به راحتی جا به جا گردد. خرید شناور بادی روی آب مبلی کف توری سبز شفاف تنها از نمایندگی سنتر اینتکس صورت می گیرد.

نوع تفریحی
 طول 104 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 وزن 1250 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ سبز
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...