شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مبلی صورتی رنگ کف توری

از {{model.count}}

Intex 58883

تعداد
نوع
850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی صورتی رنگ کف توری به جهت داشتن ابعاد بزرگ و جادار برای استفاده رده سنی بزرگسال ساخته شده است و دارای تحمل وزن بالا می باشد. به این ترتیب افراد می توانند بدون محدویت این محصول را برای این رده سنی تهیه کنند و برای آن ها بهترین تفریحات مهیج آبی را رقم بزنند. شناور بادی روی آب به جهت ایجاد موقعیت برای داشتن شرایط نشسته بر روی سطح آب ساخته شده است و می تواند امکان داشتن آرامش و راحتی را مهیا سازد. همچنین دارای بخش توری در کف است تا آب به راحتی گردش داشته باشد و افراد دچار مشکل در اثر ریخته شدن آب در بخش نشیمن نشوند. این محصول طراحی زیبا و بی عیب و نقصی دارد که مهم ترین نکته در آن وجود دستگیره نگه دارنده می باشد. 

خرید شناور بادی روی آب مبلی صورتی رنگ کف توری ارزاندستگیره نگه دارنده سبب قرار گیری ایمن و استاندارد بر روی محصول می شود و امکان نشستن آسان بر روی محصول را نیز برقرار می سازد. از این رو وجود آن دارای مزیت است و تعادل را برای محصول دو چندان می کند. علاوه بر این موارد محصول دارای جا لیوانی نیز می باشد تا بتوان بطری و لیوان نوشیدنی و آب را به همراه داشت و بر روی محصول قرار داد تا در زمان نیاز از این موارد استفاده کرد و لذت برد. در هر صورت این محصول برای استفاده طولانی مدت بر روی سطح آب سازگاری های لازم را دارد و می تواند ساعات خوشی را برای افراد ایجاد سازد و در نهایت می تواند با قیمت مناسب خریداری شود. بدنه توخالی است و تنها از باد پر شده است. در این صورت می بایست بدنه را از بروز آسیب در امان نگه داشت تا در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد. به همین خاطر از برخورد اشیاء تیز به بدنه خودداری شود تا در سلامت کامل بتوان از محصول بهره مند شد. خرید شناور بادی روی آب مبلی صورتی رنگ کف توری تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...