شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مبلی آبی رنگ کف توری

از {{model.count}}

Intex 58883

تعداد
نوع
850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی آبی رنگ کف توری به جهت قرار گیری به حالت نشسته بر روی سطح آب ساخته شده است که ایمنی افراد را ایجاد می کند و می تواند بدون هر گونه محدودیت برای آن ها مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول دارای طراحی استاندارد می باشد که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و برای آن ها در محیط اب های آرام مانند استخر مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز به راحتی حمل و جا به جا می گردد. چرا که بدنه در حالت خالی از باد وزن کمی دارد و به صورت تاشو می باشد و می توان فضای کمی را اشغال کند. در این صورت به راحتی جا به جا می شود و در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار می گیرد و در زمان نیاز مورد استفاده واقع می شود. در زمان نگه داری از محصول و حمل آن می بایست بدنه را از آسیب در امان نگه داشت تا دچار سوراخ شدگی و پارگی نشود و بتوان از آن مجدد استفاده کرد.

خرید شناور بادی روی آب مبلی آبی رنگ کف توری ارزان شناور بادی روی آب دارای حالت بی وزنی می باشد که به دلیل داشتن بدنه توخالی است که تنها از باد پر می شود. در این صورت در معرض آسیب قرار می گیرد و با برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار پارگی می شود. در برخی موارد آسیب های بدنه قابلیت ترمیم شدن دارد و می توان آن را با چسب و وصله تعمیرات به راحتی ترمیم کرد و از ادامه آسیب به بدنه جلوگیری کرد. از این رو دارندگان محصولات بادی می بایست نسبت به خرید چسب و وصله تعمیرات اقدام کنند تا در نهایت بتوانند محصولی سالم و بدون آسیب در طول سال های زیاد داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. بدنه در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و می توان آن را در فصول گرم سال و در طولانی مدت استفاده کرد و هیچ مشکلی آن را تهدید نمی کند. علاقه مندان به داشتن شناور بادی روی آب مبلی آبی رنگ کف توری که محصولی محبوب می باشد می توانند خرید آن را از فروشگاه سنتر اینتکس نهایی سازند.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...