شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب لوکس مدل ریور ران تکنفره

از {{model.count}}

intex 58854

تعداد
نوع
2,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب لوکس مدل ریور ران تکنفره از سری محصولات استاندارد و منحصر به فرد تولید شده توسط شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم می باشد تا تمامی کسانی که قصد داشتن تفریحات آبی را دارند این محصول را مورد خریداری قرار دهند. شناور بادی روی آب دارای طراحی زیبا و خاص می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند مورد پسند کسانی قرار گیرد که به ساختار اسپرت علاقه دارند. این محصول دارای بخش های مختلف و با مزیت های زیاد می باشد که علاقه مندان را راغب به خرید کرده است و می تواند استاندارد های لازم را ایجاد کند. قیمت خرید شناور بادی مد نظر نیز مناسب می باشد و در مقایسه با سایر محصولات مشابه کم بوده است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند از آن لذت ببرند.

خرید شناور بادی روی آب لوکس مدل ریور ران تکنفره جدید این محصول بی نظیر دارای بدنه ای بادی و توخالی است که با وجود ضخیم بودن در معرض آسیب های مختلف می باشد. آسیب هایی که به بدنه وارد می شود ناشی از برخورد اشیاء تیز به آن می باشد که بدنه را سوراخ و پاره می کند و مشکلات مختلف را تشکیل می دهد. در برخی موارد آسیب های به وجود امده قابلیت ترمیم دارد و در برخی موارد نمی توان آن را درست کرد. اما در صورت ترمیم بدنه تنها با داشتن چسب و وصله تعمیرات می توان محصول را برای استفاده مجدد آماده کرد و مسیر خروج و نشت باد را مسدود نمود و در نهایت توانست محصولی با طول عمر بالا را ایجاد کرد. این شناور بادی روی آب دارای تکیه گاه بادی و طبی نیز می باشد که شامل کفی توری نیز است و همچنین در ساختار خود دارای جا لیوانی نیز بوده است. از این رو می توان بدون هر گونه محدودیت از وجود این محصول لذت برد. خرید شناور بادی روی آب لوکس مدل ریور ران تکنفره تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 126 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
دارای جالیوانی بادی
همراه با تکیه گاه بادی و کفی توری
قابل اتصال به دیگر شناورهای بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...