شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب طوسی مدل هواپیما آبپاش دار

از {{model.count}}

intex 57537

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طوسی مدل هواپیما آبپاش دار از ساختاری استاندارد و مقاوم و ضخیم تشکیل شده است که برای استفاده در طی سال های زیاد می باشد و می تواند با داشتن زیبایی ظاهری برای افراد بهترین گزینه به حساب بیاید. این محصول خاص دارای آبپاش بادی در ساختار خود است که موجب تفریحات مهیج آبی می شود و برای رده سنی کودک بهترین گزینه به حساب می آید تا ساعات خوشی را کسب کنند و بتوانند از شرایط به دست آمده بهره برداری نمایند. این محصول بی نظیر که از رنگبندی شد نیز برخوردار می باشد دارای ظاهری شبیه به هواپیما است که برای اغلب کودکان جذابیت دارد و آن ها را به خود جذب می کند. 

خرید شناور بادی روی آب طوسی مدل هواپیما آبپاش دار جدیدبدنه ضخامت زیادی دارد که در اثر عوامل محیطی مقاومت از خود نشان می دهد. اما ممکن است با رعایت نکردن نکات ایمنی و استاندارد های لازم سلامت بدنه به خطر بیوفتد و دچار آسیب شود. عواملی چون برخورد شیء تیز به بدنه سبب ایجاد سوراخ شدگی و حتی پارگی در بدنه می شود که قابلیت استفاده کردن از محصول را دچار مشکل می کند و نمی توان از آن در محیط های آبی استفاده کرد. با سوراخ شدن بدنه باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و تعادل آن بر هم می خورد و به داخل آب واژگون می شود و دیگر نمی تواند کودکان را بر روی سطح آب های آرام حفظ کند. با این وجود است که دارای طول عمر بالا می باشد که در نبود آسیب در بدنه سلامت آن به خطر نمی افتد و می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان می باشد و می توان بدنه را در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در آورد و به مکان های مختلف هدایت کرد. از این رو در مسافرت و گردش مورد استفاده قرار می گیرد. شناور بادی روی آب طوسی مدل هواپیما آبپاش دار در فروشگاه سنتر اینتکس موجود است و می توان آن را خریداری کرد.

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 جنس بدنه PVC دو لایه
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره تعادل
دارای تفنگ آبپاش دار
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...