شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب طرح وال بچگانه

از {{model.count}}

intex 57567

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح وال بچگانه بزرگ و مناسب می باشد تا کودکان به راحتی بر روی سطح آب های آرام حضور داشته باشند و بتوانند از شرایط لذت ببرند. این محصول به جهت قرار گیری استاندارد بر روی سطح آب ساخته شده است و ایمنی کودکان را نیز تضمین می کند تا کسانی که به دنبال خرید بهترین گزینه می باشند بتوانند این مدل را مورد بهره برداری قرار دهند و برای افراد در مسافرت و گردش استفاده شود. به دلیل آسان بودن حمل و جا به جایی محصول در زمان مسافرت و گردش می توان آن را به همراه داشت. چرا که بدنه در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به صورت کمجا محیط را برای به همراه داشتن سایر وسایل ضروری سفر مهیا کند.

خرید شناور بادی روی آب طرح وال بچگانه باکیفیت شناور بادی روی آب به شکل سه بعدی طراحی شده است و برای کودکان جذابیت دارد و همواره تمایل زیادی به حضور در محیط های آبی پیدا می کنند. بدنه توخالی می باشد که تنها از باد پر شده است و با وزن کم در اختیار افراد می باشد. چنانچه به دنبال داشتن محصولی با طول عمر بالا می باشید باید از بدنه در مقابل آسیب مراقبت نمایید تا دچار سوراخ شدگی نشود و بتوان از آن در مقابل سایر عوامل محیطی نیز مراقبت کرد. در این صورت هیچ مشکلی وجود ندارد که نتوان از شناور بادی در موقعیت های مختلف استفاده کرد. جهت راه اندازی آسان این محصول نیاز به پمپ باد می باشد که به سرعت باد مورد نیاز جهت راه اندازی را تامین می کند و می تواند ساختار اصلی و محکم را تشکیل دهد تا افراد بر روی آن قرار گیرند و از شرایط لذت ببرند. شناور بادی روی آب مد نظر محبوبیت زیادی دارد و از آن جایی که ساخت شرکت اینتکس است می توان از نظر کیفیت اطمینان کامل را حاصل کرد. خرید شناور بادی روی آب طرح وال بچگانه تنها از نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع  تفریحی
  طول 168 سانتی متر
  عرض 140 سانتی متر
  تحمل وزن  40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.4 کیلوگرم
 برند اینتکس
  پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
ساختار سه بعدی و زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...