شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب طرح قو بزرگسال

از {{model.count}}

intex 56287

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح قو بزرگسال به دلیل داشتن طراحی بی عیب و نقص و بی نظیر توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو پر فروش ترین محصولاتی باشد که امروزه افراد در زمان رفتن به استخر و سایر آب های آرام نیاز دارند. ساختار محصول مورد نظر سه بعدی می باشد و امکان قرار گیری بر روی آن آسان می باشد. به این ترتیب کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول هستند می توانند با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در آب های آرام استفاده نمایند و از بابت استاندارد بودن و مناسب بودن نیز اطمینان داشته باشند و بتوانند در سطح آب های آرام حضور پیدا کنند.

خرید شناور بادی روی آب طرح قو بزرگسال ارزان شناور بادی روی آب بزرگ و جادار است و بزرگسال به راحتی بر روی آن قرار می گیرد. این محصول تحمل وزن زیادی نیز دارد که با این وجود می توان به راحتی افراد سنگین وزن نیز از آن استفاده نمایند و بهترین تفریحات را کسب کنند. تفریحات آبی در فصول گرم سال رخ می دهد که مورد علاقه تمامی رده های سنی می باشد و با داشتن این تفریحات لذت حضور در فصول گرم سال را کسب می کنند. از این رو به دنبال خرید انواع لوازم بادی می باشند که بهترین اوقات را رقم بزنند و بتوانند در بستری ایمن و استاندارد به تفریحات خود برسند. محصول مورد نظر سبک و قابل حمل است و دارای بدنه ای سازگار با محیط می باشد که در نتیجه طول عمر زیادی نیز دارد و خرید آن به صرفه معرفی می شود. همچنین دارای دستگیره نگه دارنده نیز می باشد که می توان به راحتی بر روی آن حضور داشت و یا محصول را وارد آب کرد و یا از آب خارج نمود. به این ترتیب تمامی مزیت های لازم را دارد و با داشتن پمپ باد دستی ساده می توان آن را برای استفاده آماده کرد. خرید شناور بادی روی آب طرح قو بزرگسال با پرداخت هزینه مناسب تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 194 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 147 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه مستحکم
طراحی زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...