شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب طرح فلامینگو کوچک

از {{model.count}}

intex 57558

تعداد
نوع
1,180,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح فلامینگو کوچک بهترین گزینه برای روز های گرم تابستان می باشد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر عوامل محیطی است. به طوری که در معرض تابش خورشید دچار مشکل و تغییر شکل نمی شود و آسیب نیز نمی بیند. اما در اثر برخی دیگر از عوامل که در واقع استفاده نادرست و مراقبت نکردن از بدنه ایجاد می کند آسیب جدی خواهد دید و در نهایت استفاده از آن میسر نمی شود. به این ترتیب گزینه ای مناسب برای داشتن بهترین تفریحات آبی است که با قیمت مناسب خریداری می شود و می توان با تکیه بر این خصوصیات و مزیت هایی که گفته شد از آن در طول سال های زیاد بهره برداری شود. 

خرید شناور بادی روی آب طرح فلامینگو کوچک جدیدشناور بادی روی آب مد نظر از طرحی جذاب که مورد علاقه تمامی رده های سنی نیز می باشد تشکیل شده است و دارای ساختار سه بعدی می باشد. به طوری که نحوه قرار گیری بر روی آن نیز آسان است و می توان به درستی تعادل لازم را دارا بود. این شناور بادی روی آب دارای بدنه ای توخالی می باشد که تنها از باد پر شده است. به این ترتیب باید از سوراخ شدن و پارگی بدنه در آن جلوگیری شود تا باد به بیرون نشت داده نشود و بتوان با خیالی آسوده از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. شناور بادی روی آب طرح فلامینگو ابعاد کوچکی در حالت جمع آوری شده به صورت تاشو دارد که به راحتی در مکان های مختلف جای می گیرد و می تواند فضای کمی را اشغال کند. در این صورت علاقه مندان قادر به داشتن بهترین موقعیت خواهند بود و امکان داشتن آن در مسافرت و گردش ایجاد می گردد. شناور بادی روی آب مد نظر از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که با جنس وینیل در اختیار افراد می باشد و می تواند برای آن ها ساعات خوشی را ایجاد سازد. خرید شناور بادی روی آب طرح فلامینگو کوچک تنها با ورود به سایت سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.68 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپ ندارد 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...