شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب زرد مدل مبلی کف توری

از {{model.count}}

Intex 58883 yellow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب زرد مدل مبلی کف توری بهترین گزینه برای به همراه داشتن در زمان رفتن به مسافرت و گردش است که دارای بدنه ای استاندارد و ضخیم نیز می باشد. به طوری که می توان با تکیه بر کیفیتی که دارد از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. شناور بادی روی آب دارای طراحی استاندارد است که افراد به راحتی بر روی ان قرار می گیرند و به تفریحات مهیج خود می رسند. این محصول قادر به حفظ تعادل در سطح آب های آرام است که تمامی مزیت های لازم را برقرار می سازد و می توان با خیالی آسوده آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و از آن لذت برد. 

خرید شناور بادی روی آب زرد مدل مبلی کف توری ارزانبه جهت راه اندازی این محصول تنها به پمپ باد دستی و ساده نیاز است که به سرعت باد مورد نیاز را تامین می کند و می تواند وارد بدنه سازد. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است ضخامت زیادی را تشکیل داده است و در نهایت کیفیت تولید شده است. بنابراین کسانی که قصد داشتن آن را دارند می توانند بدون نیاز به سایر وسایل به تفریحات آبی بپردازند و ایمنی خود را نیز داشته باشند و دارای تعادل بر روی سطح آب باشد. شناور بادی روی آب مد نظر رنگبندی متنوع دارد که بر حسب سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود. با وجود بخش های مفید و منحصر به فردی که در این محصول وجود دارد می توان رضایت مخاطب را نیز کسب کرد و تمایل آن ها به داشتن چنین محصولی را افزایش داد. چرا که بدنه دارای دستگیره های نگه دارنده می باشد که سبب حفظ افراد به صورت استاندارد بر روی محصول می شود و می تواند تعادل آن ها را برقرار سازد. همچنین دارای جا لیوانی نیز بوده است که در این صورت آب و نوشیدنی در دسترس آن ها قرار می گیرد و می توانند از آن استفاده نمایند. خرید شناور بادی روی آب زرد مدل مبلی کف توری با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...