شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب جدید مدل لاکپشت

از {{model.count}}

intex 57555 new

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب جدید مدل لاکپشت جذابیت زیادی دارد به طوری که تمامی افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند و علاقه به داشتن آن دارند. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است دارای بدنه ای با رنگبندی متنوع و شاد می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و جزو محبوب ترین محصولات بادی مورد استفاده رده سنی کودک می باشد. این محصول دارای قیمت مناسب نیز است که افراد می توانند با توان مالی خود محصول را مورد خریداری قرار دهند و آن را سفارش دهند و در نهایت بتوانند لحظات شادی را ایجاد سازند.

خرید شناور بادی روی آب جدید مدل لاکپشت ارزان رده سنی کودک تمایل زیادی به حضور در محیط های آبی دارد اما دارای عدم تعادل در چنین محیطی می باشند و نمی توانند به راحتی حضور پیدا کنند. اما با وجود انواع متنوع شناور بادی روی آب امکان قرار گیری کودکان در محیط های آبی میسر می شود و می توانند برای مدت زمان طولانی در چنین فضایی حضور داشته باشند و به تفریحات منحصر به فرد خود برسند. این محصول مناسب استفاده در فصول گرم سال است و دارای بدنه ای مقاوم در برابر اشعه خورشید می باشد. در نتیجه با طول عمر بالا و سازگاری زیاد می توان از محصول مد نظر بهره برداری کرد و شرایط خوبی را تجربه کرد و توانست ساعات شادی نیز برای کودکان رقم زد. این محصول ساختار سه بعدی دارد و تا زمانی که دچار سوراخ شدگی و پارگی نشده است تعادل لازم در محیط های آبی را دارد و به صورت شناور در چنین موقعیتی قرار می گیرد. به این ترتیب می بایست از بروز خرابی در بدنه خودداری کرد و نسبت به مراقبت کردن از محصول اقدام نمود و توانست ساعات خوشی را در شرایط ایمن و استاندارد رقم زد. به جهت انتخاب و خرید آسان شناور بادی روی آب جدید مدل لاکپشت به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 وزن 0.8 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو دستگیره
 مناسب افراد بالای سه سال
 دارای طرح و رنگ جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...