شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب تکنفره صورتی مدل ریور ران بزرگسال

از {{model.count}}

intex 56824

تعداد
نوع
1,740,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب تکنفره صورتی مدل ریور ران بزرگسال به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی مورد استفاده رده سنی بزرگسال معرفی می شود که طراحی بی عیب و نقصی دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد.

خرید شناور بادی روی آب تکنفره صورتی مدل ریور ران بزرگسال ارزان شناور بادی روی آب دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا میباشد. به طوری که طول عمر زیادی دارد و قادر به حفظ تعادل افراد بر روی سطح آب می شود. این محصول بی نظیر مواد اولیه با کیفیت دارد که دوام زیادی از خود نشان می دهد که تنها بر اثر برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می گردد. در نتیجه در هنگام استفاده از محصول می بایست از نزدیک کردن و برخورد هر گونه اشیاء تیز به بدنه خودداری کرد و توانست موقعیت دلخواهی را ایجاد نمود و در نهایت با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. امکان اتصال شناور بادی مد نظر به سایر محصولات مشابه وجود دارد. چرا که دارای بست هایی در ساختار خود می باشد که این اتصال را برقرار می سازد و می تواند بهترین اوقات را برای حضور در سطح آب های آرام رقم بزند. چنین محصولی توانسته با داشتن رنگ جذاب و زیبا مورد محبوبیت عده زیادی قرار گیرد تا آن را انتخاب و خریداری کنند و در نهایت بتوانند تمامی تفریحات مهیج آبی را کسب نمایند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن بهترین مواد اولیه به کار رفته است و می توان با رضایت کامل نسبت به خرید محصول اقدام کرد و از آن بهره مند شد. به جهت حمل و جابه جایی آسان محصول به داخل آب و خروج از آن دستگیره حمل نیز در محصول ایجاد شده است که این کار را بدون مشکل انجام می دهد و راحتی را رقم می زند. خرید شناور بادی روی آب تکنفره صورتی مدل ریور ران بزرگسال با قیمت مناسب تنها از نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمامی سنین
 دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...