شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب تکنفره سبز طرح قایق

از {{model.count}}

Intex 56805

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب تکنفره سبز طرح قایق محصولی مناسب برای قرار گیری به صورت نشسته بر روی سطح آب معرفی می شود که دارای بدنه ای با طراحی استاندارد و خاص می باشد و می توان از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. شناور بادی روی آب به صورت تک نفره می باشد و دارای تحمل وزن بالا برای یک فرد است و می تواند استاندارد های لازم به جهت حضور بر روی سطح آب را ایجاد کند. این محصول دارای تکیه گاه بادی می باشد که راحتی را برای افراد رقم می زند و بهترین شرایط برای نشستن را ایجاد می سازد و سبب قرار گیری افراد به حالت تعادل در سطح آب می شود. بدنه دارای شفافیت زیاد است و زیبایی ظاهری دارد و از رنگی دلخواه تشکیل شده است که می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و استفاده کرد.

خرید شناور بادی روی آب تکنفره سبز طرح قایق جدید دیگر بخش های مفید در ساختار محصول وجود جا لیوانی می باشد که به همراه داشتن بطری آب و نوشیدنی را میسر می کند. از این رو در روز های گرم تابستان که افراد مشغول تفریحات آبی در محیط های آبی می باشند می توانند از آب و نوشیدنی در صورت نیاز بهره برداری کنند و شرایط خوبی را داشته باشند و به رفع تشنگی بپردازند. این محصول دارای استاندارد ترین بدنه است که در سطح آب دارای تعادل می باشد. وجود دستگیره نگه دارنده نیز سبب شده است که هم بدنه تعادل بیش تری داشته باشد و هم افراد به راحتی از آن استفاده کنند و بر روی آن حضور داشته باشند. علاوه بر این موارد باعث راحتی جا به جایی محصول می شوند که می توان به درستی وارد آب کرد و از آن خارج نمود. در نتیجه گزینه ای مناسب برای بزرگسال در محیط آب های آرام معرفی می شود. انتخاب و خرید شناور بادی روی آب تکنفره سبز طرح قایق با در نظر گرفتن مزیت های گفته شده تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی
 دارای جالیوانی
 دارای دستگیره حمل و نقل
 طراحی دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...