شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما طوسی آبپاش دار

از {{model.count}}

intex 57537

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما طوسی آبپاش دار جدید ترین محصولی است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است تا تمامی کسانی که به دنبال سرگرم کردن کودکان می باشند و تمایل دارند بهترین تفریحات مهیج آبی را برای آن ها ایجاد کنند بتوانند از محصولی ایمن و استاندارد استفاده نمایند و شرایط خوبی را ایجاد کنند. کودکان در زمان قرار گیری بر روی چنین محصولی شرایط دلخواهی کسب می کنند و شادی و نشاط را به دست می آورند و می توانند ساعات طولانی در محیط های آبی مشغول فعالیت باشند. 

خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما طوسی آبپاش دار ارزاناین شناور بادی دارای طول عمر بالا است و برای داشتن تعادل و قرار گیری آسان در سطح آب ساخته شده است و می تواند موقعیت داشتن آبتنی و آب بازی برای کودکان را ایجاد کند. این محصول دارای آبپاش نیز می باشد که به شکل تفنگ طراحی شده است و می تواند سبب آب بازی کودکان با یکدیگر شود که برای آن ها امری جذاب می باشد. علاوه بر این موارد دارای دستگیره نگه دارنده نیز است که سبب راحت قرار گیری کودکان بر روی آب می شود و آن ها را حفظ می کند و از واژگونی آن ها به داخل آب جلوگیری می نماید. این محصول از بدنه ای ضخیم و بادی تشکیل شده است که داخل آن تنها از باد پر شده است و در معرض آسیب می باشد. به طوری که باید از برخورد اشیاء تیز به بدنه جلوگیری کرد تا دچار سوراخ و پارگی نشود و بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. شناور بادی روی آب مد نظر دارای قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالا می باشد که خرید آن به صرفه معرفی می شود و به افراد زیادی پیشنهاد می شود که خرید آن را انجام داده و بهترین موقعیت را کسب نمایند. به جهت انتخاب و خرید آسان شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما طوسی آبپاش دار با قیمت مناسب و مزیت های گفته شده به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 جنس بدنه PVC دو لایه
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره تعادل
دارای تفنگ آبپاش دار
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...