شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما

از {{model.count}}

intex 57532

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما یکی از جدید ترین محصولات بادی برای تفریحات مهیج آبی کودکان است که دارای بدنه ای سه بعدی با ساختار استاندارد می باشد که علاوه بر ایجاد شرایط دلخواه ایمنی کودکان را در محیط های آبی برقرار می سازد. این محصول بی نظیر از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است که والدین قادر به داشتن اطمینان کامل برای استفاده کودکان می باشند تا تعادل آن ها در چنین محیط هایی برقرار شود و بتوان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. 

خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما جدیدشناور بادی روی آب طراحی بی عیب و نقصی دارد که مزیت های زیادی را شامل می شود. نحوه قرار گیری کودکان بر روی این محصول ساده است و بدون نیاز به کمک قادر به چنین قرار گیری خواهند بود. علاوه بر این موارد می تواند حالت شناور و بی وزنی خود را برای مدت زمان طولانی داشته باشد و برای افراد لذت حضور در محیط های آبی را ایجاد سازد. شناور بادی روی آب به دلیل وزن کم و توخالی بودن بدنه می تواند چنین موقعیتی در محیط های آبی داشته باشد و برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. اما در صورت ایجاد سوراخ و یا پارگی در بدنه مشکل در استفاده از آن رخ می دهد و نمی توان در طولانی مدت از محصول بی نظیر لذت برد. شناور بادی روی آب با چنین طرحی مورد علاقه کودکان پسر قرار می گیرد که علاقه بیش تری به هواپیما دارند و تمایل دارند در سطح آب های آرام به صورت شناور بر روی چنین ساختاری قرار گیرند. بدنه به وسیله پمپ باد ساده و دستی نیز راه اندازی می شود و به سرعت محصول برای بهره برداری آماده می گردد. در صورت تمایل به جمع آوری نیز به سرعت آب داخل بدنه تخلیه می شود و می توان آن را به صورت تاشو نگه داری کرد. خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل هواپیما با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 119 سانتی متر
 وزن 500 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...