شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماهی

از {{model.count}}

intex 59380 fish

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماهی محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد و برای آن ها به جهت استفاده در محیط های آبی کاربرد دارد و می توان با خیالی آسوده از وجود آن ها بهره برداری کرد. محصول مورد نظر دارای بدنه ای استاندارد و مقاوم است که سطحی بی عیب و نقص را ایجاد کرده است و امکان قرار گیری ایمن بر روی سطح آب را ایجاد کرده است تا کودکان نیز مانند بزرگسال در محیط های آبی زمان بگذرانند و به تفریحات مهیج آبی بپردازند.

خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماهی ارزان بدنه ضخامت دارد و از قابلیت ضد حساسیت برخوردار می باشد که به راحتی قادر به راه اندازی خواهد بود و از سازگاری زیاد با محیط بیرون برخوردار می باشد. به این ترتیب تمامی کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول می باشند می توانند با خیالی آسوده شرایط را برای بهره برداری رده سنی کودک مهیا کنند و ایمنی آن ها جهت حضور در سطح آب های آرام را برقرار ساخت. به این ترتیب دارای تعادل در سطح آب می شوند و به داخل آب واژگون نمی شوند و می توانند تمامی استاندارد های لازم را داشته باشند. این حالت تا زمانی که بدنه دارای سلامت کامل است و بدون سوراخ می باشد برقرار است. چرا که با نشت باد به بیرون و سوراخ شدن بدنه کارکرد آن دچار مشکل می شود و دیگر بر روی سطح آب قرار نمی گیرد و نمی تواند تعادل لازم را داشته باشد و تعادل را برای کودکان نیز رقم بزند. همچنین با نگه داری درست از محصول زمان استفاده نکردن از آن نیز بدنه در سلامت کامل باقی می ماند. به طوری که در ساکی مناسب قرار گیرد و به صورت تاشو محفوظ باقی بماند تا در اثر برخورد با اشیاء تیز دچار آسیب و سوراخ نشود و بتوان از وجود آن در تمامی مسافرت ها و گردش ها بهره برداری کرد. به جهت خرید آسان شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماهی به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...