شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین اسپرت

از {{model.count}}

intex 59380

تعداد
نوع
460,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین اسپرت از طراحی اسپرت و زیبا تشکیل شده است که مورد علاقه تمامی کودکان قرار می گیرد تا به وسیله آن بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند و در محیطی ایمن و استاندارد به تفریحات مهیج آبی بپردازند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس می باشد از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که مقاوم ترین بدنه را شامل می شود. این بدنه مقاوم در اثر عوامل مختلف مانند استفاده طولانی در معرض تابش خورشید سازگاری دارد اما با برخورد اشیاء تیز به سرعت دچار سوراخ شدگی و پارگی می شود و نمی توان از آن استفاده کرد. 

خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین اسپرت ارزاندر نتیجه دارندگان این محصول بادی می بایست نسبت به بررسی محیط و اسباب بازی های کودکان که در محیط های آبی با خود به همراه دارند بپردازند تا عاری از هر گونه بخش تیز باشد تا بتوانند از بروز خرابی در شناور بادی جلوگیری کنند و سلامت بدنه را به خطر نیندازند. بدنه محصول در محیط خشکی نیز در خطر می باشد به طوری که می بایست از پارگی و خرابی در آن جلوگیری شود و بتوان با تکیه بر خصوصیات و سازگاری هایی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. با رعایت چنین نکاتی محصول دچار آسیب نمی شود و می تواند در هر زمان که افراد به مسافرت و گردش می روند مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت شرایط دلخواهی را برای آن ها میسر سازد. رنگبندی بدنه جذابیت خود را دارد و مورد توجه تمامی علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین به محیط بیرون پس داده نمی شود و می تواند رنگی ثابت و بدون تغییر داشته باشد. به این ترتیب محصولی با شرایط دلخواه به حساب می آید که خرید آن به افراد توصیه می گردد. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین اسپرت دارید و به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می باشید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 107 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طرح زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...