شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین آتش نشانی

از {{model.count}}

intex 59380NP

تعداد
نوع
490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین آتش نشانی گزینه ای مناسب برای رده سنی کودک است که به وسیله آن می توانند بهترین اوقات را داشته باشند و از شرایط به دست آمده نهایت لذت را ببرند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن بهترین مواد اولیه به کار گرفته است که دارای طول عمر بالا می باشد و بدنه ای ضخیم را برای کودکان ایجاد کرده است. این شناور بادی روی آب از طراحی بی نظیر برخوردار می باشد که ترکیب رنگ به خصوصی دارد و می تواند محصولی جذاب برای این رده سنی باشد. از این رو کسانی که به دنبال انتخاب و خرید بهترین شناور بادی برای فرزندان خود می باشند می توانند این محصول را مورد بهره برداری قرار دهند تا لحظات شادی برای آن ها رقم بخورد و بتوانند در شرایط ایمن و استاندارد به تفریحات مهیج آبی مشغول شوند. 

خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین آتش نشانی ارزانشناور بادی روی آب مد نظر با بدنه ای ضخیم می تواند تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب را ایجاد سازد. همچنین می تواند بهترین موقعیت برای کودکان جهت لذت بردن از آب باشد. به همین خاطر است که پر فروش ترین محصول شرکت اینتکس برای رده سنی کودک است و توانسته رضایت آن ها را نیز جلب کند. از آن جایی که بدنه بادی و توخالی است جهت حمل و جا به جایی محصول بدنه تخلیه می شود و به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند تا به راحتی و بدون هر گونه محدودیت بتوان این محصول کاربردی و خاص را با خود در موقعیت های مختلف به همراه داشت. شناور بادی روی آب مد نظر از آن جایی که شبیه به ماشین آتش نشانی می باشد ظاهری فانتزی و زیبا نیز دارد که مورد علاقه رده سنی کودک قرار می گیرد و می تواند برای آن ها ایجاد تفریحات مهیج آبی کند. به جهت انتخاب و خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل ماشین آتش نشانی با قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 98 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...