شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بچگانه مدل قایق موتوری

از {{model.count}}

intex 59380 Motorboat

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بچگانه مدل قایق موتوری بهترین گزینه برای روز های گرم تابستان است که افراد به سمت داشتن تفریحات مهیج آبی کشیده می شوند و می توانند بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن را رقم بزنند. این محصول مناسب رده سنی کودک است که برای آن ها امکان داشتن بهترین تفریحات آبی را ایجاد می کند و می تواند به حالت بی وزن و شناور بر روی سطح آب بماند و برای آن ها تعادل را برقرار سازد. 

خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل قایق موتوری جدیدشناور بادی روی آب مدل قایق موتوری است که برای رده سنی کودک جذابت دارد و برای آن ها جزو منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که تمایل به داشتن آن در مسافرت و گردش دارند. به این ترتیب با خرید این محصول می توان در زمان رفتن به مسافرت و گردش اوقات خوشی را کسب کرد و این محصول را به همراه داشت و به راحتی با رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به راه اندازی با استفاده از پمپ باد اقدام کرد. پمپ باد مناسب جهت راه اندازی این محصول پمپ باد دستی می باشد که میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی را به سرعت تامین می کند و نیازی به سایر پمپ باد های حرفه ای نمی باشد. در نتیجه با خرید این محصول پمپ باد نیز تهیه می شود و امکان استفاده از این محصول در موقعیت های مختلف مهیا می گردد و می توان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد. شناور بادی مد نظر دارای رنگبندی جذاب و زیبا است که مورد توجه کودکان قرار می گیرد و برای آن ها ایجاد ایمنی می کند. در این صورت در محیط های آبی می توان تعادل لازم را کسب کرد و بر روی سطح آب قرار گرفت و توانست بدون هر گونه محدودیت کودکان را نیز در محیط آب های آرام قرار داد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید شناور بادی روی آب بچگانه مدل قایق موتوری می باشند می توانند از طریق سایت فروشگاه سنتر اینتکس نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

 نوع تفریحی
 طول 109 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...