شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بزرگ مدل طاووس

از {{model.count}}

intex 57250

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگ مدل طاووس به جهت داشتن زیبایی ظاهری مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که برای ایجاد موقعیت استاندارد  مناسب در سطح آب های آرام خریداری می شود و می توان با تکیه بر خصوصیت منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد بهره مند شد. شناور بادی روی آب بدنه ای بزرگ را تشکیل می دهد تا کودک و نوجوان به راحتی بر روی آن حضور داشته باشند و به تفریحات مهیج آبی بپردازند. این محصول دارای تعادل لازم بر روی سطح آب است و دارای تحمل وزن بالا نیز می باشد.

خرید شناور بادی روی آب بزرگ مدل طاووس ارزان در نتیجه می توان بدون محدودیت و مشکل نسبت به داشتن آن بهره برداری کرد و لذت زیادی برد تا در طول عمر بالا وسیله ای کاربردی برای مسافرت و گردش را کسب کرد. شناور بادی بر روی آب به صورت شناور قرار می گیرد و قادر به حفظ افراد بر روی خود می باشد و تا جایی که بدنه دچار سوراخ و پارگی نشود می توان از ان استفاده کرد. با ایجاد سوراخ باد از بدنه به بیرون نشت داده می شود و حالت بی وزنی و شناور محصول نیز از بین می رود و دیگر نمی تواند در سطح آب تعادل لازم را داشته باشد. وجود دستگیره نگه دارنده در ساختار محصول سبب ایجاد تعادل بیش تر می شود و همچنین نحوه قرار گیری کودکان بر روی بدنه را راحت تر می سازد در این صورت مزیت زیادی دارد و به عنوان یک بخش محکم در ساختار بدنه بادی و توخالی معرفی می گردد. با برخورد اشیاء تیز به بدنه و نزدیک کردن به ساختار شناور بادی به سرعت بدنه دچار پارگی و سوراخ می شود و نمی توان از ان استفاده کرد تا جایی که بدنه ترمیم شود و بتوان از داشتن آن بهره برداری کرد. این محصول با قیمت مناسب ارائه شده است که توان خرید آن برای تمامی افراد وجود دارد. چنانچه قصد خرید شناور بادی روی آب بزرگ مدل طاووس را دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.7 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
طرح طاووس
بدنه مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...