شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بزرگسال مدل یونیکورن

از {{model.count}}

intex 57291

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال مدل یونیکورن بزرگ و جادار تنها برای استفاده رده سنی بزرگسال ساخته شده است و از بدنه ای منحصر به فرد تشکیل شده است که می توان با ایمنی کامل بر روی آن حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند. شناور بادی روی آب برای قرار گیری به حالت شناور ساخته شده است تا تعادل افراد را نیز تامین کند و بتوانند برای مدت زمان طولانی در سطح آب های آرام حضور پیدا کنند و از شرایط لذت ببرند. به همین خاطر است که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است تا محصول را با قیمت مناسب تهیه کنند و در محیطی مانند استخر آن را مورد بهره برداری قرار دهند. افراد بر روی این محصول می توانند به صورت نشسته و درازکش حضور پیدا کنند و بهترین موقعیت را داشته باشند و این موقعیت را برای مدت زمان طولانی برقرار سازند.

خرید شناور بادی روی آب بزرگسال مدل یونیکورن ارزان شناور بادی مد نظر دارای ساختار سه بعدی است که از طرح مورد علاقه افراد ساخته شده است و دارای رنگبندی متنوع و شاد نیز می باشد که می تواند رضایت مخاطب را نیز شامل شود تا در طی سال های زیاد بتوان از این محصول بی نظیر بهره برداری کرد. وجود دستگیره حمل در ساختار محصول باعث راحتی هدایت آن به داخل آب و خروج آسان آن از آب می شود و مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند. برای این کار باید توجه داشت که بدنه به سطح خشک و دارای اشیاء تیز برخورد نکند تا دچار آسیب نشود و سلامت خود را داشته باشد. در این صورت طول عمر زیادی دارد و می توان با خرید آن در طی سال های زیاد بهترین موقعیت را کسب کرد و از شرایط لذت برد. شناور بادی روی آب مد نظر فروش زیادی دارد و جزو محبوب ترین موارد برای رده سنی بزرگسال است که با طول عمر بالا می توان آن را در نظر داشت. به جهت انتخاب و خرید آسان شناور بادی روی آب بزرگسال مدل یونیکورن به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 251 سانتی متر
 عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 5.1 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.35 میلی متر
 پمپ-
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 سایر ویژگی هاقابل استفاده برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...