شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بزرگسال شفاف تکیه گاه دار

از {{model.count}}

intex 58802

تعداد
نوع
810,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال شفاف تکیه گاه دار جزو محبوب ترین محصول برای رده سنی بزرگسال می باشد که قابلیت نشستن بر روی سطح آب را ایجاد می کند و دارای بدنه ای طبی با طول عمر بالا است. به طوری که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. شناور بادی روی آب بزرگسال دارای بدنه ای شفاف می باشد که بدون رنگ است و زیبایی زیادی را ایجاد می کند. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول می باشند باید به طور کامل در مورد خصوصیات منحصر به فرد آن آگاهی داشته باشند تا به راحتی در محیط آب های آرام از آن بهره برداری کنند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. 

خرید شناور بادی روی آب بزرگسال شفاف تکیه گاه دار جدیدشناور بادی روی آب دارای ساختاری استاندارد و ایمن است که از تکیه گاه بادی و سرخود تشکیل شده است که دارای دریچه ای مجزا از بدنه برای باد شدن می باشد تا افراد به صورت جداگانه این قسمت را برای راه اندازی آماده نمایند. علاوه بر این موارد دارای بخشی جهت قرار دادن پا می باشد که می توان به راحتی به صورت درازکش بر روی آن قرار گرفت و توانست پاها را نیز در موقعیت استاندارد قرار داد. به این ترتیب کسانی که نیاز به یک محصول استاندارد برای حضور در محیط آب های آرام دارند پیشنهاد می شود که شناور بادی مد نظر را مورد خریداری قرار دهند تا شرایط دلخواه برای حضور در چنین موقعیتی را کسب کنند و دچار مشکل نشوند. این بدنه دارای قابلیت راه اندازی آسان است که با وجود دریچه های متعدد در ساختار آن رقم می خورد و به سرعت می توان محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد. همچنین جهت رفتن به مسافرت و گردش نیز به راحتی مهیا می شود و فضای کمی را اشغال می کند. خرید شناور بادی روی آب بزرگسال شفاف تکیه گاه دار با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ-
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...