شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بزرگسال تکیه گاه دار آبی

از {{model.count}}

intex 58802

تعداد
نوع
900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال تکیه گاه دار آبی از سری محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم می باشد. به طوری که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول بی نظیر در معرض آسیب قرار دارد و بدنه آن به سرعت دچار پارگی می شود. چرا که بدنه ای توخالی می باشد که تنها از باد پر شده است و می تواند حالت شناور و بی وزنی را به خود گیرد. در این صورت افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند بهترین لحظات را در محیط آب های آرام داشته باشند و بتوانند روز های خوشی را کسب کنند.

خرید شناور بادی روی آب بزرگسال تکیه گاه دار آبی جدید از این محصول برای رده سنی بزرگسال استفاده می شود که نوجوانان نیز می توانند از آن بهره برداری کنند. ساختار محصول به این شکل است که دارای تکیه گاه بادی و سرخود می باشد که قابلیت درازکش بودن بر روی سطح آب را میسر می کند. این تکیه گاه بادی به عنوان یک بخش طبی معرفی می شود که کمر و ستون فقرات را در موقعیت استاندارد قرار می دهد. این محصول بی نظیر دارای یک حفره در بخش پایینی بدنه است که محل قرار گیری پا می باشد و می توانند بهترین تعادل در زمان قرار گیری بر روی سطح آب را داشته باشند. به جهت انتخاب و خرید این شناور بادی روی آب می بایست نسبت به کسب اطلاعات کامل در خصوص محصول اقدام کرد تا در نهایت هم از آن به درستی استفاده کرد و هم توانست از بدنه مورد نظر مراقبت نمود. با برخورد اشیاء تیز به بدنه محصول سوراخ و پاره می شود و همچنین با نزدیک کردن شعله و حرارت دچار آسیب می گردد. به این ترتیب می توان با رعایت نکات ساده از بروز آسیب در بدنه جلوگیری کرد. انتخاب و خرید شناور بادی روی آب بزرگسال تکیه گاه دار آبی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سوی شرکت سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...