شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بزرگسال بست وی مدل فلامینگو

از {{model.count}}

Bestway 41110

تعداد
نوع
2,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال بست وی مدل فلامینگو جدید ترین محصول ارائه شده توسط شرکت بست وی است که با طراحی فانتزی و زیبا برای مخاطب بزرگسال تولید شده است و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها در محیط آب های آرام رقم بزند. این محصول بزرگ و جادار است و دارای تحمل وزن بالا می باشد. به طوری که افراد سنگین وزن نیز به راحتی قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و می توانند از حضور بر روی سطح آب لذت ببرند. شناور بادی روی آب مد نظر دارای طرح محبوب افراد می باشد که فلامینگو است و ساختاری سه بعدی دارد. 

خرید شناور بادی روی آب بزرگسال بست وی مدل فلامینگو ارزانبه این صورت که می تواند تعادل لازم را در سطح آب داشته باشد و بتوان از آن بهره برداری کرد. این تعادل برای افراد استفاده کننده نیز مهیا می شود و می توانند ساعات طولانی در سطح آب باشند و بتوانند در محیطی ایمن و استاندارد بدون فرو رفتن به داخل آب در آن حضور داشته باشند. در ساختار محصول دستگیره حمل نیز ایجاد شده است که در دو سوی سر فلامینگو قرار گرفته است. این دستگیره ها می توانند جهت ورود و خروج محصول به آب کمک باشند و یا این که افراد در زمان رفتن بر روی محصول استاندارد های لازم را داشته باشند و بتوانند بهترین شرایط را کسب کنند. در این صورت استفاده از محصول آسان می باشد و به راحتی نیز راه اندازی می گردد و می توان به وسیله پمپ باد نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد و بهترین اوقات را ایجاد نمود. این شناور بادی روی آب وزن کمی دارد و دارای بدنه توخالی می باشد که قرار گیری آن بر روی سطح آب را آسان کرده است و می تواند از فرو رفتن آن به داخل آب نیز جلوگیری کند. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی روی آب بزرگسال بست وی مدل فلامینگو دارید و به دنبال انتخاب و خرید محصول با قیمت مناسب می باشید پیشنهاد می شود که از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایید.

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن2.84 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
مناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...