شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب اینتکس مدل ریور ران دو نفره

از {{model.count}}

intex 56827

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس مدل ریور ران دو نفره استاندارد و ایمن در دسترس افراد است تا به راحتی بتوانند بر روی سطح آب های آرام شرایط دلخواه را تجربه کنند و ساعات خوشی را کسب نمایند. شناور بادی روی آب برند و اصل می باشد که ساخت شرکت اینتکس است که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد پر فروش نیز می باشد. ساختار این محصول به گونه ای است که دو نشیمن استاندارد و طبی را شامل می شود که در بخش وسط آن مخزن یخ و نوشیدنی قرار گرفته است. در نتیجه افراد می توانند در روز های گرم تابستان که نیاز به نوشیدنی است چنین مواردی را با خود به همراه داشته باشند و در صورت تمایل به راحتی از آن استفاده نمایند. 

خرید شناور بادی روی آب اینتکس مدل ریور ران دو نفره ارزانشناور بادی روی آب وزن مناسبی نیز دارد و از بدنه ای بادی و توخالی تشکیل شده است که حالت بی وزنی و شناور به خود می گیرد و می توان بهترین استفاده را از آن کسب کرد. علاوه بر این موارد دو نشیمن محصول دارای تکیه گاه بادی و مواج می باشد که می توان استفاده های لازم را از آن به عمل آورد و در نهایت توانست ساعات خوشی را در شرایط ایمن و استاندارد کسب کرد. رنگبندی محصول نیز اسپرت می باشد و مورد علاقه کسانی قرار می گیرد که به محصولات اسپرت تمایل دارند. بدنه تو خالی و بادی محصول در معرض آسیب های مختلف قرار دارد که در این صورت باید بدنه را از این عوامل در امان نگه داشت. آسیب هایی مانند پارگی و باز شدن درز و سوراخ شدن بدنه شایع ترین مشکلاتی می باشد که شامل محصولات بادی می شود که اغلب آن ها قابلیت ترمیم نیز دارند. در این صورت دارندگان محصولات بادی می بایست به همراه خود چسب و وصله تعمیرات داشته باشند تا به راحتی بدنه را ترمیم کنند. انتخاب و خرید شناور بادی روی آب اینتکس مدل ریور ران دو نفره از سوی علاقه مندان از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 243 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 برند اینتکس
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دو دستگیره حمل و نقل
همراه با کلمن روی آب بزرگ
دارای نشیمنگاه توری
همراه با طناب نجات
گیره اتصال جانبی
5 عدد دریچه باد مجزا
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...