شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب اینتکس دونفره سایبان دار

از {{model.count}}

intex 56294

تعداد
نوع
7,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس دونفره سایبان دار از سری محصولات مهم و مناسب برای رده سنی بزرگسال است که ابعاد بزرگی دارد و با ظرفیت دو نفره توانسته بهترین لحظات را برای علاقه مندان ایجاد سازد. این محصول بی نظیر و کاربردی جزو برتری نمونه از محصولات بادی است که دارای سایبان نیز می باشد تا در روز های گرم و آفتابی شرایط دلخواهی ایجاد سازد تا افراد بدون مشکل در اثر آفتاب سوختگی به حضور در محیط آب های آرام بپردازند. شناور بادی روی آب وزن کمی دارد و به حالت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و حالت بی وزنی خود را خواهد داشت. در این صورت با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد می توان آن را برای رفتن به مسافرت و گردش انتخاب کرد و از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و شرایط دلخواهی را بر روی سطح آب تجربه نمود.

خرید شناور بادی روی آب اینتکس دونفره سایبان دار جدید شناور بادی روی آب برند و اصل می باشد و با توجه به این که ساخت شرکت اینتکس است می توان از نظر کیفیت و کارایی نسبت به آن اطمینان کامل را حاصل نمود. از این رو یکی از پر فروش ترین شناور های بادی برای استفاده بزرگسال می باشد که قابلیت جداسازی سایبان نیز وجود دارد و می توان در زمان نیاز به جدا کردن این بخش از بدنه نیز اقدام کرد. شناور بادی روی آب مد نظر تحمل وزن بالایی دارد که تعیین شده است. زمانی که افراد بیش از تحمل وزن بدنه از آن استفاده می کنند بدنه در معرض ترکیدگی و باز شدن درز ها قرار می گیرد و دچار قابلیت استفاده شدن ندارد و یا این که در برخی موارد امکان ترمیم آن وجود خواهد داشت که با ترمیم می توان مجدد از محصول استفاده کرد. در غیر این صورت استفاده از این محصول دچار مشکل می شود و بلا استفاده خواهد شد. چنانچه به دنبال خرید شناور بادی روی آب اینتکس دونفره سایبان دار می باشید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام نمایید.

نوع تفریحی
 طول 224 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.45 میلی متر
 تعداد طناب نجات 2 عدد
 تعداد دریچه باد 3 عدد
 تعداد محفظه نگهدارنده بطری 2 عدد
 وزن محصول 12 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 قابلیت جداکردن سایبان
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...