شناور بادی روی آب

شناور بادی تکنفره ریور ران تکیه گاه دار

از {{model.count}}

intex 58825

تعداد
نوع
2,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی تکنفره ریور ران تکیه گاه دار دارای ساختاری منحصر به فرد با طراحی بی عیب و نقص می باشد که همگی برای ایجاد راحتی در زمان حضور در محیط های آبی ایجاد شده است و می تواند بهترین موقعیت را برای افراد رقم بزند. این محصول مناسب رده سنی بزرگسال است که تشکیل شده از بدنه ای گرد با کف توری که شامل تکیه گاه بادی و مواج نیز می باشد. در این صورت افراد در شرایط استاندارد و راحتی می توانند بر روی سطح آب حضور داشته باشند و از شرایط به دست آمده بهره برداری کنند و ساعات خوشی را نیز سپری نمایند. 

خرید شناور بادی تکنفره ریور ران تکیه گاه دار ارزاناین محصول دارای وزن کم می باشد که قابلیت به همراه داشتن در مسافرت و گردش را دارد و می تواند در زمان رسیدن به مکان مورد نظر به وسیله یک پمپ باد راه اندازی گردد و برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. شناور بادی روی آب دارای قابلیت های مختلف می باشد که مهم ترین آن قابلیت اتصال به سایر شناور های بادی می باشد. این محصول در ساختار خود دارای بست هایی است که سبب این اتصال می گردد و می تواند مجموعه ای شناور بر روی سطح آب های آرام را رقم بزند تا علاقه مندان بتوانند شرایط دلخواهی را تجربه نمایند. محصول مورد نظر دارای بدنه ای توخالی می باشد که می بایست از بروز سوراخ و یا پارگی در بدنه جلوگیری شود و از برخورد اشیاء تیز به بدنه نیز خودداری گردد. در نتیجه شرایط برای داشتن این محصول مهیا می باشد که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. اگر بدنه دچار آسیبی مانند سوراخ شدگی شد با وجود چسب و وصله تعمیرات می توان نسبت به ترمیم بدنه اقدام کرد. به جهت انتخاب و خرید آسان شناور بادی تکنفره ریور ران تکیه گاه دار به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی مناسب وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 برند اینتکس
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
دارای جالیوانی بادی
همراه با تکیه گاه بادی و کفی توری
قابل اتصال به دیگر شناورهای بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...