حلقه شنا

حلقه شنا بادی روی آب دوبل تکیه گاه دار

از {{model.count}}

intex 56800

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی روی آب دوبل تکیه گاه دار دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم برای استفاده در طی سال های زیاد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با دوام ترین و باکیفیت ترین محصولاتی است که امروزه جهت داشتن تفریحات مهیج آبی انتخاب می شود. حلقه شنا بادی مد نظر را می توان در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و از آن استفاده کرد. جهت راه اندازی محصول نیاز به پمپ باد دستی می باشد که به سرعت باد داخل بدنه را تامین کند و محصول را برای استفاده آماده نماید.

خرید حلقه شنا بادی روی آب دوبل تکیه گاه دار جدید حلقه شنا بادی روی آب مد نظر دو نفره می باشد و در واقع دو جایگاه نشیمن در دو سوی خود دارد که در این صورت می توان به راحتی از آن استفاده کرد و از شرایط به دست امده لذت برد. حلقه شنا بادی روی آب دارای تکیه گاه بادی نیز می باشد که در دو نشیمن محصول وجود دارد و می تواند برای دو فرد به طور همزمان استفاده گردد. حلقه شنا بادی به صورت شناور بادی روی آب نیز می باشد و با این نام نیز شناخته شده است. در نتیجه تمامی استاندارد های لازم برای استفاده زیاد و طولانی را دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. حلقه شنا بادی دارای بدنه ای ضخیم است که می بایست از آن مراقبت شود. چرا که با وجود ضخیم بودن نیز ممکن است دچار سوراخ شدگی و پارگی گردد که در این صورت باید نسبت به مراقبت کردن از بدنه محصول اقدام کرد تا مشکلی ایجاد نگردد و بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول ساخت شرکت اینتکس است و دارای بهترین مواد اولیه در ساختار خود می باشد که می توان آن را مورد استفاده تمامی افراد قرار داد. خرید حلقه شنا بادی روی آب دوبل تکیه گاه دار با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
طول 198 سانتی متر
عرض 117 سانتی متر
رده سنی بالای 9 سال
 جنس بدنه PVC وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 جالیوانی دارد
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
 دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...