شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب یکنفره زرد رنگ اینتکس

از {{model.count}}

intex 59703

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یکنفره زرد رنگ اینتکس بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی می باشد که برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش سازگاری دارد و می توان بدون محدودیت آن را با خود به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای وزن کم می باشد و قابلیت جا به جایی آسان دارد. چرا که بدنه ای ساده با ابعاد کمجا دارد که می تواند در حالت خالی بودن از باد به صورت کمجا تا شود و فضای کمی را اشغال کند و برای افراد بهترین و خاص ترین محصولی باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. تشک بادی روی آب بالش بادی سرخود نیز دارد که در این صورت سر و گردن در موقعیت استاندارد قرار می گیرد و می تواند افراد را به حالت درازکش در بیاورد. 

خرید تشک بادی روی آب یکنفره زرد رنگ اینتکس ارزانبه این ترتیب تمامی مزیت های ممکن ایجاد شده است که می توان با تکیه بر آن ها نسبت به خرید این محصول ساده اما کاربردی اقدام کرد. این محصول قیمت مناسبی نیز دارد که افراد می توانند با پرداخت هزینه کم نسبت به داشتن آن اقدام کنند و توان خرید آن را داشته باشند. از این رو فروش بالایی دارد و دارای طرفداران زیاد برای استفاده در تفریحات آبی می باشد. بدنه در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد که مهم ترین آن اشعه یو وی می باشد. چرا که در فصول گرم سال استفاده می شود و زمانی که آفتاب می تابد در معرض آسیب می باشد. اما با داشتن کیفیت بالایی که دارد می تواند مقاومت لازم را داشته باشد و دچار رنگ پریدگی و پس دادن رنگ به محیط نشود. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را مورد بهره برداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست به صورت کمجا همراه خود در زمان مسافرت و گردش داشت. به جهت انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب یکنفره زرد رنگ اینتکس به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...