شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب گرد طرح گربه

از {{model.count}}

intex 58784

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد طرح گربه برترین نمونه از محصولات بادی می باشد که جهت قرار گیری بر روی سطح آب انتخاب می شود و می توان با قیمت مناسب نسبت به خرید آن اقدام کرد. این محصول از بدنه ای باکیفیت تشکیل شده است که طول عمر بالا را ایجاد می کند تا کسانی که به سمت خرید آن کشیده می شوند بتوانند با پرداخت هزینه مناسب مد زمان طولانی از این محصول بهره برداری نمایند و از آن لذت ببرند. تشک بادی روی آب مد نظر برای بزرگسال ساخته شده است و ابعاد بزرگی دارد و فضای بزرگی را برای استفاده نیاز دارد. 

خرید تشک بادی روی آب گرد طرح گربه ارزانمکان هایی مانند استخر و آب های آرام دیگر مناسب بهره مندی از این محصول می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد و در مسافرت و گردش نیز محصول را با خود به همراه داشت و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. تشک بادی روی آب مد نظر با طراحی زیبا و خاص که شبیه سر گربه می باشد برای افراد رضایت را ایجاد کرده است و می تواند مدت زمان طولانی برای بزرگسال استفاده شود و در طول روز های تابستانی در معرض اشعه خورشید بهره برداری گردد. به این ترتیب کسانی که قصد سفارش این محصول را دارند می توانند بدون نیاز به سایر وسایل بادی و توخالی از محصول بهترین کارایی را به عمل آورند و از داشتن آن لذت ببرند. تشک بادی روی آب مد نظر توخالی می باشد و داخل آن تنها از باد پر شده است. به این ترتیب باید از برخورد اشیاء تیز به بدنه جلوگیری شود تا دچار پارگی و سوراخ شدگی نشود و بتوان از وجود آن بهره برداری کرد. این محصول طراحی زیبا نیز دارد که رنگبندی جذاب را شامل می شود و این رنگ به محیط پس داده نمی شود و ظاهری ثابت در طول عمر بالا دارد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید تشک بادی روی آب گرد طرح گربه می باشید در اسرع وقت به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 167 سانتی متر
 ارتفاع  27 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...