شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب کامفورت تکنفره بزرگسال

از {{model.count}}

bestway 43550

تعداد
نوع
2,000,000
1,850,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کامفورت تکنفره بزرگسال مشابه با جنس تشک های بادی و سفری ساخته شده است که سطحی بی عیب و نقص می باشد و می توان به وسیله آن در طی مدت زمان طولانی بر روی سطح آب قرار گرفت. این محصول بدنه ای با ساختار طبی و راحتی دارد که مستطیلی شکل می باشد و می تواند راحت ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. محصول برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و با توجه به ابعادی که دارد برای استفاده تک نفره بوده است و می توان بدون نیاز به سایر وسایل بر روی سطح آب قرار گرفت و تعادل خود را برقرار ساخت. به این ترتیب تشک بادی روی آب مد نظر مفید و مناسب است و دارای طرفداران زیادی نیز می باشد که در زمان مسافرت و گردش آن را به همراه دارند تا با رسیدن به محیط آب های آرام از وجود محصول لذت ببرند. 

خرید تشک بادی روی آب کامفورت تکنفره بزرگسال جدیدتشک بادی روی آب تحمل وزن بالایی دارد تا افراد سنگین وزن نیز بتوانند بر روی آن قرار گیرند و به لذت بردن از محیط بپردازند. کسانی که قصد داشتن آن در مسافرت و گردش را دارند می توانند باد داخل بدنه را خالی کرده و بدنه را به صورت تاشو در بیاورند. در این صورت بدنه فضای کمی را اشغال می کند و دارای ابعاد کوچک می شود و می توان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار داد. سطح به دست آمده توسط این محصول بدون هیچ حساسیتی می باشد و ایجاد تعریق نمی کند. همچنین در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و عاری از هر گونه آسیب در زمان استفاده در طی سال های زیاد می باشد. از این رو گزینه ای مناسب می باشد که می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و بهترین اوقات را برای خود و یا سایر افراد رقم زد. به جهت انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب کامفورت تکنفره بزرگسال پیشنهاد می شود که تنها به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویهکامفورت
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC وینیل
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.55 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
دارای حفره در ساختار و رویه مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...