شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب نیم دایره مدل هندوانه

از {{model.count}}

bestway 43159

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب نیم دایره مدل هندوانه بهترین محصولی است که با قابلیت حمل آسان در اختیار افراد می باشد و می توان آن را در مسافرت و گردش مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای طراحی زیبا و فانتزی می باشد به طوری که ظاهری مشابه با هندوانه دارد و رضایت مخاطب را به خوبی جلب می کند. این محصول برای قرار گیری در سطح آب سازگاری دارد و به دلیل سبک بودن و توخالی بودن می تواند شناور بر روی آب قرار گیرد و تعادل لازم را داشته باشد. همچنین کسانی که از این محصول استفاده می کنند نیز می توانند تعادل خود را داشته باشند و در زمان حضور در محیط های آبی به بهترین شکل تفریح داشته باشند. 

خرید تشک بادی روی آب نیم دایره مدل هندوانه ارزانکسانی که عدم تعادل در چنین محیطی را دارند می توانند به راحتی بر روی تشکی بادی روی آب قرار گیرند و به داخل آب فرو نروند و بتوانند ایمنی کامل را داشته باشند. همچنین می توانند از هوای تازه و آفتاب دلنشین بهره مند شوند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. در ساختار بدنه محفظه برای اتصال به پمپ باد وجود دارد که در کم ترین زمان می توان محصول را راه اندازی کرد و آماده استفاده نمود. به این ترتیب قابلیت راه اندازی آسان نیز دارد و دارای بدنه ای مقاوم در برابر عوامل مختلف می باشد و می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. این محصول برای مسافرت و گردش سازگاری دارد و دارای بدنه ای مقاوم می باشد که با باد کردن و خالی کردن آن دچار مشکل نخواهد شد. از این رو برای استفاده در طولانی مدت ساخته شده است و دارای مقاومت بالا برای استفاده مکرر می باشد و می توان آن را به صورت کمجا و منحصر به فرد با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت. چنانچه به دنبال خرید تشک بادی روی آب نیم دایره مدل هندوانه می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع نیم دایره
 طول 174 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 900 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
 دارای دو محفظه باد
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...