شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مواج سبز شفاف

از {{model.count}}

Intex 58876

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج سبز شفاف به دلیل داشتن بدنه مستطیلی شکل برای قرار گیری به حالت درازکش ساخته شده است که افراد با ظرفیت تک نفره می توانند به حالت درازکش بر روی سطح آب حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند. تشک بادی روی آب مد نظر سطح مواج و راحتی دارد که برای ستون فقرات و کمر گزینه ای دلخواه می باشد. این محصول در بخش بالایی خود بر آمدگی بیش تری دارد که محل قرار گیری سر می باشد و به عنوان بالش بادی سرخود نیز شناخته می شود. از این رو تمامی قسمت های موجود برای راحتی و آرامش را خواهد داشت و به راحتی افراد در زمان حضور در سطح آب های آرام کمک می کند.

خرید تشک بادی روی آب مواج سبز شفاف جدید تشک بادی روی آب ساختاری مواج و شفاف دارد که رنگ آن نیز دلخواه و زیبا می باشد و می تواند زیبایی زیادی را ایجاد کند تا علاقه مندان بتوانند با توجه به سلیقه خود گزینه دلخواه را داشته باشند و از حضور در سطح آب های آرام لذت ببرند. بدنه توخالی می باشد و تنها از باد پر شده است. به همین خاطر است که در معرض آسیب و سوراخ شدن می باشد. چنانچه محصول با شیء تیز برخورد داشته باشد بدنه دچار آسیب می گردد و ممکن است خرابی را ایجاد کند. آسیب هایی که به بدنه محصولات بادی وارد می گردد با ترمیم درست می شود. اما ممکن است آسیب به قدری باشد که ترمیم رخ ندهد و نتوان مجدد از محصول استفاده کرد. از این رو ابتدا می بایست نسبت به مراقبت و نگه داری از محصول اقدام کرد و در نهایت توانست محصولی بی نظیر با کاربرد آسان را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد. تشک بادی روی آب وزن کمی دارد و در صورت خالی بودن از باد تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند. در زمان نگه داری از محصول در چنین حالتی نیز می بایست در محیطی ایمن و عاری از اشیاء تیز قرار گیرد تا آسیب پیدا نکند. خرید تشک بادی روی آب مواج سبز شفاف از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 81 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ--------
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...