شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مدل گل اینتکس

از {{model.count}}

intex 59720

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل گل اینتکس محصولی کاربردی و در عین حال ساده می باشد که دارای بدنه ای کمجا نیز بوده است تا برای استفاده تکنفره افراد بزرگسال انتخاب شود و برای آن ها موقعیت دلخواهی را رقم بزند. این محصول بی نظیر که ساخته شده از شرکت اینتکس است دارای استاندارد های لازم می باشد. به طوری که دارای طول عمر بالا می باشد و با خرید آن می توان در طی سال های زیاد از محصولی بی عیب و نقص برخوردار بود. 

خرید تشک بادی روی آب مدل گل اینتکس جدیدساختار محصول ساده می باشد که تنها از رویه مواج تشکیل شده است تا بتوان کمر را در موقعیت استاندارد و ایمن قرار داد و از آن لذت برد. تشک بادی روی آب مد نظر طراحی زیبا و جذاب دارد که رویه آن از رنگبندی متنوع تشکیل شده است. با استفاده از این محصول در فضای باز بدنه دچار تغییر شکل نمی شود رنگ ان نیز به محیط پس داده نمی شود و در واقع ظاهری ثابت را خواهد داشت. همچنین در اثر استفاده در معرض تابش خورشید فشار باد داخل بدنه تغییر پیدا نمی کند که دچار ترکیدگی شود و با فشاری ثابت می توان از محصول بهره برداری کرد. تشک بدی روی آب مد نظر قیمت مناسبی نیز دارد که تمامی علاقه مندان به داشتن این محصول توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند در طولانی مدت از وجود آن لذت ببرند. وزن کم بدنه و قابلیت نصب آسان آن و به همراه داشتن محصول در زمان مسافرت و گردش سبب شده است که محصولی با محبوبیت زیاد باشد تا افراد بیش تری به سمت خرید آن کشیده شوند و تمایل به داشتن آن داشته باشند. به این ترتیب رضایت مخاطب نیز کسب می شود و جزو محصولات پر کاربرد و پر مزیت می شود که فروش بالایی نیز دارد. چنانچه تمایل به داشتن تشک بادی روی آب مدل گل اینتکس دارید و به دنبال خرید آسان این محصول می باشید پیشنهاد می شود که از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح گل و شکوفه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...