شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مدل کاکتوس گلدار بزرگسال

از {{model.count}}

intex 58793

تعداد
نوع
1,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل کاکتوس گلدار بزرگسال بهترین گزینه برای روز های گرم تابستان است که دارای کیفیت بالا می باشد و از ساختاری فانتزی و سه بعدی تشکیل شده است تا علاقه مندان به سمت خرید آن کشیده شوند و از محصول جذاب لذت ببرند. بدنه به گونه ای طراحی شده است که قابلیت قرار گیری به حالت درازکش را ایجاد کرده است تا افراد بتوانند بهترین موقعیت را داشته باشند و بر روی سطح به دست آمده استراحت کنند. در این صورت می توان از فضای باز و هوای تازه لذت برد و به حمام افتاب نیز پرداخت تا ساعات خوشایندی نیز رقم بخورد. 

خرید تشک بادی روی آب مدل کاکتوس گلدار بزرگسال ارزاناین محصول دارای بدنه ای با رویه مواج است که سبب راحتی بیش تر می شود و همچنین می تواند از سر خوردن افراد در زمان استفاده از محصول بر روی آن جلوگیری نماید. در این صورت تمامی استاندارد های لازم را دارد و ایمنی افراد در زمان داشتن این محصول را مهیا می کند. طراحی زیبای محصول به دلیل داشتن رنگبندی جذاب است که توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و بهترین و خاص ترین محصول را برای ارائه آماده می سازد. این رنگبندی زیبا بدون پس دادن رنگ به محیط است و دارای رنگی ثابت و بدون تغییر می باشد. در نتیجه طول عمر بالایی دارد و می توان با خیالی آسوده و با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. تشک بادی روی آب محصولی با بدنه بادی و توخالی است که قابلیت داشتن حالت شناور بر روی آب را دارد و افراد را نیز برروی خود قرار می دهد و مانع از فرو رفتن آن ها و واژگونی به داخل آب می شود. از این رو در فصول گرم سال و در محیط آب های آرام کاربرد دارد و می توان از وجود آن بهره مند شد. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب مدل کاکتوس گلدار بزرگسال به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.61 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 تولید شده در ظاهر سه بعدی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...