شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مدل پنجره ای صورتی

از {{model.count}}

intex 59895 pink

تعداد
نوع
720,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل پنجره ای صورتی تولید شده در شرکت اینتکس است که محصول را با بهترین مواد اولیه تولید کرده است و می تواند رضایت مخاطب را رقم بزند. تشک بادی روی آب برای قرار گیری آسان در سطح آب ساخته شده است و می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد و ساعات خوشی را در محیط های آبی به دست آورد و در نهایت سازگار ترین حالت ممکن را کسب کرد. تشک بادی روی آب مدل پنجره ای می باشد که دارای بخشی مانند پنجره است تا آب زیر بدنه محصول به راحتی قابل مشاهده باشد و طراحی زیبا و بی عیب و نقص را شامل شود. 

خرید تشک بادی روی آب مدل پنجره ای صورتی ارزاناین محصول دلخواه که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد و در نهایت برای تمامی رده های سنی تفریحات مهیجی را ایجاد کند تا آن ها نیز بتوانند با محصولی کمجا و ارزان بهترین لحظات را تجربه نمایند. تشک بادی روی آب رنگبندی متنوعی دارد که افراد بر حسب سلیقه خود می توانند نسبت به خرید ان اقدام کنند و بهترین گزینه را داشته باشند. وجود این محصول بی نظیر و کاربردی سبب شده است که قرار گیری بر روی سطح آب با تعادل کامل صورت گیرد و بتوان از فرو رفتن به داخل آب جلوگیری شود. به این ترتیب هم ایمنی افراد را رقم می زند و هم می تواند تفریحات مهیج را برای آن ها ایجاد سازد و می تواند در زمان رفتن به مسافرت و گردش از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر وزن کمی دارد و به صورت آسان جا به جا و حمل می شود. اما برای به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش تنها می توان باد داخل آن را تخلیه کرد و بدنه را به صورت تاشو در آورد تا فضای کمی را اشغال کند و بتواند بدون محدودیت در کنار افراد باشد. به جهت خرید آسان تشک بادی روی آب مدل پنجره ای صورتی با قیمت مناسب و اورجینال به نمایندگی اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...