شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مدل پنجره ای آبی نارنجی

از {{model.count}}

intex 59895 blue orange

تعداد
نوع
720,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل پنجره ای آبی نارنجی از سری محصولات اصل و اورجینال است که با قیمت مناسب روانه بازار شده است و می تواند برای افراد بهترین و خاص ترین موقعیت را رقم بزند. این محصول با کیفیت از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که می توان با داشتن قیمت مناسب خرید آن را به صرفه در نظر داشت و از داشتن آن لذت برد. در زمان رفتن به مسافرت و گردش به عنوان محصولی مناسب و ضروری معرفی می شود که به روشی آسان راه اندازی نیز می گردد. به همراه داشتن تشک بادی روی آب مد نظر در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بدون هر گونه محدودیت برای افراد بهره برداری شود. 

خرید تشک بادی روی آب مدل پنجره ای آبی نارنجی ارزاناین محصول به وسیله انواع پمپ های بادی راه اندازی می گردد که ساده ترین نوع آن پمپ باد دستی می باشد تا در کم ترین زمان آماده بهره برداری گردد و بتوان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. به این ترتیب مزیت های زیادی دارد که با تکیه بر این مزیت ها می توان خرید محصول را انجام داد و از داشتن آن لذت برد و تواست ساعات خوشی را در محیط آب های آرام کسب کرد. این محصول دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که سر و گردن را در موقعیت استاندارد قرار می دهد و امکان قرار گیری به صورت درازکش را ایجاد می کند. به این ترتیب می توان از فضای به وجود آمده لذت برد و در سطح آب تعادل لازم را کسب کرد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد که در روز های گرم تابستان رقم می خورد. این محصول را می توان در طی سال های زیاد استفاده کرد و به دلیل داشتن بدنه ضخیم می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد و دارای طول عمر بالا باشد. به جهت خرید آسان تشک بادی روی آب مدل پنجره ای آبی نارنجی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...