شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مدل قلب بزرگسال

از {{model.count}}

intex 58727

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل قلب بزرگسال از بدنه ای مقاوم و ضخیم تشکیل شده است که طول عمر بالایی دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن از محصول در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول ساختاری زیبا دارد و از رنگبندی شاد برخوردار می باشد و برای علاقه مندان به رنگ صورتی بهترین گزینه است. وزن کم محصول برای قرار گیری بر روی سطح آب های آرام سبب شده است که حالت شناور خود را حفظ کند و به داخل آب فرو نرود و همچنین بتواند تعادل افراد را نیز بر روی خود داشته باشد و دچار مشکل نشوند. به این ترتیب کسانی که به دنبال این محصول بی نظیر هستند با خیالی آسوده قادر به داشتن آن و استفاده از آن در محیط آب های آرام می باشند و می توانند شرایط خوبی را تجربه نمایند. 

خرید تشک بادی روی آب مدل قلب بزرگسال ارزانتشک بادی روی آب دارای بدنه ای ضخیم است که عاری از خرابی و سوراخ می باشد. چنانچه در بدنه سوراخی ایجاد شد می بایست به سرعت نسبت به ترمیم آن اقدام کرد تا از خرابی بیش تر جلوگیری شود. ترمیم بدنه تنها با چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی انجام می شود که محل سوراخ را مسدود می کند تا از روند خرابی جلوگیری گردد. سوراخ شدن بدنه سبب نشت باد داخل آن به بیرون می شود و تعادل آن از بین می رود و دیگر قابلیت استفاده بر روی سطح آب را ندارد. درنتیجه می توان با رعایت نکات ایمنی در محصول و استفاده درست از آن و جلوگیری از سوراخ شدن بدنه از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را کسب نمود. این محصول وزن کمی دارد و در حالت خالی از باد به صورت تاشو فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در زمان مسافرت و گردش همراه افراد قرار خواهد گرفت. چنانچه قصد خرید تشک بادی روی آب مدل قلب بزرگسال را دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع تفریحی 
 طول 155 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن محصول 1.816 کیلوگرم
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...