شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مدل رنگین کمان و ابر تکنفره

از {{model.count}}

intex 58729

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل رنگین کمان و ابر تکنفره جدید ترین محصولی است که در دسته بندی تشک بادی روی آب قرار گرفته است و به دلیل داشتن مزیت های مختلف و ساختار زیبا و بی عیب و نقص جزو محصولات پر فروش می باشد. این محصول بی نظیر که ساخته شده در شرکت اینتکس است از بهترین مواد اولیه برخوردار می باشد و طول عمر زیادی را دارا بوده است. بنابراین می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و بهترین لحظات را در محیط آب های آرامش کسب نمود. تشک بادی روی آب حالت بی وزنی و توخالی داد و دارای تعادل در زمان قرار گیری بر روی سطح آب می باشد. درنتیجه افراد را نیز بر روی خود قرار می دهد و تعادل آن ها را نیز رقم می زند. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد و مزیت هایی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد به شرط ان که بدنه آسیب پیدا نکند و بتوان سلامت آن را برقرار کرد.

خرید تشک بادی روی آب مدل رنگین کمان و ابر تکنفره جدید این محصول دارای قابلیت اشتعال می باشد که در زمان نگه داری نباید به شعله و حرارت نزدیک شود. همچنین با برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار سوراخ شدن می شود و خرابی اتفاق می افتد. به این ترتیب می توان با رعایت این نکات ساده از محصول در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهترین شرایط را نیز به دست آورد و تفریحات مهیج آبی را برای سال های طولانی دارا بود. تشک بادی روی آب دارای بدنه ای استاندارد و مقاوم است که از جنس وینیل می باشد. اما برای جا به جایی آن در خشکی نباید بدنه را بر روی سطح زمین کشاند. چرا که این مورد سبب سوراخ شدن بخش کف می شود و آسیب به بدنه وارد می شود که گاهی ترمیم نمی شود. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب مدل رنگین کمان و ابر تکنفره تنها می توان از طریق نمایندگی سنتر اینتکساقدام کرد.

نوع تفریحی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.55 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 تولید شده در ظاهر سه بعدی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...