شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب مثلثی بزرگسال مدل پیتزا

از {{model.count}}

intex 58752

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مثلثی بزرگسال مدل پیتزا دارای قابلیت های مختلف می باشد که با توجه به ظاهر جذابی که دارد می توان آن را برای بسیاری از افراد مورد استفاده قرار داد. تشک بادی روی آب محصولی بادی با بدنه توخالی است که تنها از باد پر شده است و می توان به حالت بی وزنی و شناور بر روی سطح آب قرار گیرد و تعادل داشته باشد. این حالت به دور از فرو رفتن به داخل آب است و می تواند در سطح آب های آرام برای مدت زمان طولانی قرار گیرد و افراد را نیز بر روی خود قرار دهد.

خرید تشک بادی روی آب مثلثی بزرگسال مدل پیتزا ارزان تنها با باد کردن مناسب و اندازه بدنه می توان این نوع قرار گیری را تضمین نمود تا بدنه به داخل آب واژگون نشود و بتوان برای مدت زمان طولانی چنین موقعیتی را به دست آورد. با نشت باد داخل بدنه به بیرون محصول به تدریج تخلیه می شود و امکان استفاده از آن میسر نمی گردد و نمی توان از آن برای تایم طولانی استفاده کرد. تشک بادی روی آب مد نظر دارای امکان اتصال به تشک بادی مشابه نیز می باشد که در سطح آب می توان مجموعه ای بزرگ را ایجاد کرد تا با دوستان و اعضای خانواده خود در آن حضور پیدا کرد و از شرایط لذت برد. بدنه در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و دچار پس دادن رنگ نمی شود و ظاهری ثابت و بدون تغییر برای مدت زمان طولانی دارد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده بهترین اوقات را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد و توانست تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال را به بهترین شکل رقم زد. قیمت خرید این محصول در مقابل کیفیت بالایی که دارد ناچیز است به همین خاطر خرید آن به صرفه معرفی می شود و افراد می توانند بدون محدودیت آن را برای مسافرت و گردش انتخاب نمایند. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی روی آب مثلثی بزرگسال مدل پیتزا دارید ورود به سایت فروشگاه سنتر اینتکس بهترین روش برای خرید این محصول می باشد.

نوع تفریحی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...