شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب قرمز مدل تخته شنا

از {{model.count}}

intex 58165 Red

تعداد
نوع
750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب قرمز مدل تخته شنا برای رده سنی کودک دارای طراحی استاندارد و ایمن است که می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو با کیفیت ترین و با دوام ترین محصولاتی است که می توان به راحتی آن را خریداری کرد. تشک بادی روی آب به رنگ قرمز طراحی شده است تا توجه کودکان را بیش تر جلب کند و برای آن ها بهترین وسیله جهت حضور در محیط های آبی باشد. محصول مورد نظر دارای دستگیره های نگه دارنده با جنس پلاستیک ضخیم است که استحکام بالایی دارد و در ایجاد تعادل در محصول نقش دارد و قابلیت قرار گیری آسان افراد بر روی خود را ایجاد می کند. از این محصول در تمامی تفریحات آبی به محیط آب های آرام استفاده می شود که می توان به راحتی نصب و راه اندازی شود.

خرید تشک بادی روی آب قرمز مدل تخته شنا ارزانبرای راه اندازی تنها به پمپ باد نیاز است تا باد داخل بدنه تامین شود و بتوان ساختار اصلی محصول را به دست آورد و با تعادل زیاد آن را مورد استفاده قرار داد. بدنه در برابر اشیاء تیز سوراخ می شود و آسیب پیدا می کند به طوری که استفاده از آن دچار مشکل می شود و نمی توان از آن بهره برداری کرد. علاوه بر این موارد دارای ضخامت زیاد نیز می باشد که با استفاده نادرست دچار آسیب می گردد و در برخی موارد نمی توان بدنه را ترمیم کرد. اما در مواردی که قابلیت ترمیم در محصول وجود دارد می توان به وسیله چسب و وصله تعمیرات نسبت به ترمیم قسمت مورد نظر اقدام کرد و از ادامه آسیب و خرابی بدنه جلوگیری نمود. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید تشک بادی روی آب قرمز مدل تخته شنا می باشند می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس اقدام نمایند که امکان خرید آسان را فراهم کرده است و با ارائه محصول به صورت حضوری و غیر حضوری شرایط را آسان کرده است. در این صورت می توان به راحتی محصول را وارد سبد خرید خود نمود.

نوع تفریحی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 تعداد دستگیره 2 عدد
تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1.516 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین بالای 6 سال
 تولید شده در دو رنگ مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...