شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی

از {{model.count}}

Bestway 43159

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که برای قرار گیری به صورت شناور بر روی سطح آب در نظر گرفته شده است. در نتیجه می توان آن را برای تمامی تفریحات آبی در مسافرت و گردش انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. این محصول سطح راحتی دارد که مقاومت لازم جهت تحمل وزن افراد استفاده کننده را نیز دارد. همچنین دارای بدنه ای غیر قابل نفوذ می باشد که با مقاومت زیاد می تواند در طی سال های زیاد انتخاب و خریداری شود. تشک بادی روی آب با طراحی زیبا و خاص جزو محبوب ترین تشک های بادی می باشد که به راحتی با استفاده از انواع پمپ باد راه اندازی می گردد و می تواند در کم ترین زمان آماده استفاده شود.

خرید تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی جدید با این وجود است که هم کمجا و منحصر به فرد است و هم در کم ترین زمان استفاده و بهره برداری می شود. تشک بادی روی آب بدنه ای ضد حساسیت دارد که ضخامت زیادی را نیز تشکیل داده است و می تواند حالت مورد علاقه افراد را داشته باشد. قرار گیری در سطح آب های آرام در فصول گرم سال بسیار لذت بخش می باشد که به وسیله این محصول محقق می شود و می تواند برای علاقه مندان استاندارد ترین حالت ممکن باشد. از این رو با توجه به ابعاد بدنه و ظرفیت آن و تحمل وزنی که دارد می توان محصول را برای رده سنی بزرگسال مورد استفاده قرار داد و در نهایت توانست سال های زیادی از این محصول در مسافرت و گردش بهره برداری کرد. تشک بادی روی آب مدل های متنوعی دارد که مورد معرفی شده با طرح لیمو می باشد و می تواند مورد توجه عده زیادی قرار گیرد. برای جمع آوری بدنه می توان باد داخل آن را از طریق دریچه ها تخلیه کرد و بدنه را به صورت تاشو در آورد و برای حمل و جا به جایی مهیا کرد. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی دارید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی 
 طول 134 سانتي متر
 عرض 134 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...